🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30650.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اثر هنری سالوادور دالی به خاطر یک سلفی آسیب دید [تماشا کنید]

سلفی های سهل انگارانه در طول سال موجب بروز آسیب های فراوانی شده و جان عده ای را هم به کام مرگ می کشند. اما در یکی از تازه ترین موارد، سلفی گرفتن چند دختر ...

سلفی های سهل انگارانه در طول سال موجب بروز آسیب های فراوانی شده و جان عده ای را هم به کام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - مرگ می کشند. اما در یکی از تازه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ترین موارد، سلفی گرفتن چند دختر در یک گالری باعث زمین خوردن و آسیب دیدگی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - نقاشی هنرمند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - معروف «سالوادور دالی» شده که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - خسارت مالی این اتفاق هنوز در دست بررسی است.

اتفاق مذکور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - در مرکز هنر یکاترینبورگ روسیه رخ داده و به گزارش وزارت امور داخلی این کشور، به دو اثر هنری که روی یک پایه قرار داشتند آسیب زده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان

بر اساس آنچه در ویدیوی منتشر شده قابل مشاهده است، گروهی از دختران که به گفته یکی از کارمندان رفتار سهل انگارانه ای داشتند، هنگام انداختن عکس سلفی به پایه نگهدارنده نقاشی های سالوادور دالی و فرانچسکو گویا برخورد می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنند که این اتفاق باعث زمین خوردن پایه و آسیب دیدن نقاشی ها می شود.

نقاشی سالوادور دالی در دست ترمیم است

طبق گزارش مسئولان مرکز هنر یکاترینبورگ، تنها قاب و شیشه نقاشی فرانچسکو گویا شکسته اما درباره اثر سالوادور دالی، علاوه بر شکستگی قاب و شیشه، آسیب هایی هم به خود نقاشی وارد شده که هم اکنون در دست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - متخصصان ترمیم قرار دارد. لازم به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ذکر است که به خاطر سهوی بودن اتفاق، مسئولان تصمیمی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - بر شکایت حقوقی از مسببان اتفاق ندارند.

گفتنی است در سال 2017 اتفاق - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشابهی در یک نمایشگاه هنری در شهر لس آنجلس رخ داد که طی آن، برخورد زنی که قصد گرفتن سلفی داشت با یکی از پایه های نگهدارنده، موجب زمین خوردن دومینویی تعداد زیادی اثر هنری شد که در نهایت خسارتی بالغ بر 200 هزار دلار به بار آورد.

در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ادامه ویدیوی منتشر شده از طرف وزارت امور داخلی روسیه را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشاهده می کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone