🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30642.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت در انتخابات آمریکا با استفاده از اپلیکیشن مبتنی بر بلاکچین

ایالت ویرجینیایی غربی آمریکا در این فصل انتخاباتی برای نخستین بار از اپلیکیشن رای دهی مبتنی بر بلاکچین استفاده کرده است. این اپلیکیشن که توسط کمپانی Voatz توسعه یافته، در طول رقابت های مقدماتی برای اولین ...

ایالت ویرجینیایی غربی آمریکا در این فصل انتخاباتی برای نخستین بار از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن رای دهی مبتنی بر بلاکچین استفاده کرده است.

این اپلیکیشن که توسط کمپانی Voatz توسعه یافته، در طول رقابت های مقدماتی برای اولین بار در دو بخش ویرجینیا با موفقیت تست شد و در انتخابات میان دوره ای هفته گذشته نیز به صورت عملی مورد استفاده قرار گرفت.

تعداد افرادی که شانس رای دهی با استفاده از اپلیکیشن مبتنی بر بلاکچین را به دست آورده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اند از ۱۵۰ نفر فراتر نمی رود و اغلب آنان داوطلبان سازمانی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دولتی «سپاه صلح» هستند.تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیفرایند رای دهی با استفاده از این اپ که برای دانلود در گوگل پلی و اپ استور عرضه شده، ساده و در عین حال کمی زمانبر است. کاربران حین ثبت نام در اپلیکیشن باید شماره موبایل و کدی ۸ رقمی را در آن وارد کنند که با هدف فعال کردن حالت تایید دو مرحله ای برای جلوگیری از هک شدن اکانت و دستکاری آرا انجام می شود.

در مرحله بعد کاربران باید هویتشان را به سه روش تایید کنند که با آپلود کارت شناسایی مصور شروع می شود. سپس باید ویدئویی از چهره شان را بر اساس دستورالعمل ارائه شده در برنامه وارد کنند. اپلیکیشن با استفاده از روش های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شناسایی چهره مثل Face ID اپل تطابق چهره کاربر با تصویر روی مدرک و ثبت نام وی در پایگاه رای دهی ایالتی را تایید می کند.

پس از پایان ثبت نام کاربر می تواند رای خود را ثبت کند. در نهایت رای در برگه ای شبیه به تست های چهار گزینه ای چاپ شده و وارد ماشین شمارش آرا می شود. « مک وارنر» از مقامات ایالت ویرجینیای غربی درباره استفاده از این اپ می گوید:

بلاکچین در زمینه های مختلف از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بهداشت گرفته تا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. روش های بسیاری برای حل مشکلات آمریکا با استفاده از فناوری های پیشرفته وجود دارد. بلاکچین یک مد نیست بلکه موجی متعلق به آینده است.

وارنر قرار است بررسی کاملی را از فرایند رای دهی از طریق بلاکچین صورت داده و نتایج آن را همراه با جزئیات دقیق منتشر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone