🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30666.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

زمستان سال آینده بازی خاطره‌انگیز ROME: Total War به اندروید می‌آید

دو سال پیش روم: توتال وار (ROME: Total War) برای آیپد منتشر شد و چند ماه پیش هم شاهد عرضه بازی روی آیفون‌ها بودیم. حالا نوبت به دارندگان دیوایس‌های اندرویدی رسیده تا این عنوان استراتژی ...

دو سال پیش روم: توتال وار (ROME: Total War) برای آیپد منتشر شد و چند ماه پیش هم شاهد عرضه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازی روی آیفون‌ها بودیم. حالا نوبت به دارندگان دیوایس‌های اندرویدی رسیده تا این عنوان استراتژی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - معروف را تجربه کنند؛ نسخه اندروید روم توتال وار در سه ماهه زمستان عرضه می‌شود و با توجه به اینکه Feral Interactive پشت پورت بازی قرار دارد، می‌توانیم انتظار اثر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - با کیفیتی را داشته باشیم.

استودیوی Feral Interactive در گذشته گرید اتو اسپورت و خود روم: توتال وار را برای iOS منتشر کرده بود و هر دو با بازخوردهای خیلی مثبتی روبه‌رو شدند. هنوز صحبتی از قیمت بازی به‌میان نیامده اما چون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نسخه‌های iOS و استیم هر دو با ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند، ممکن است سازنده سیاستی مشابه را برای اندروید پیش بگیرد.

جالب اینجاست بدانید روم توتال وار اولین بازی Feral Interactive روی اندروید به حساب می‌آید. به همین خاطر می‌توان انتظار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - داشت که در آینده آن‌ها همین روند را با گرید اتو اسپورت ادامه دهند و بالاخره این عنوان رانندگی را به دیوایس‌های اندرویدی هم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بیاورند. سال گذشته تایید شد که گرید اتو اسپورت در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیمه دوم ۲۰۱۸ به اندروید می‌آید اما هنوز خبری نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

برای کسانی که نمی‌دانند، روم توتال وار عنوانی در سبک استراتژی است که سال ۲۰۰۴ منتشر شد و با میانگین امتیازی ۹۲ یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژی به شمار می‌رود. برای کسانی که به دنبال یک اثر حرفه‌ای‌تر نسبت به استراتژی‌های امروزی گوشی هستند، بازی در کنار سیویلیزیشن ۶ و Dawn of Titans گزینه خیلی خوبی به حساب می‌آید.

- تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پارس آباد استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone