🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30649.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ربات فازینگ گوگل در دو سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ باگ در اپلیکیشن‌ها یافته‌ است

گوگل امروز اعلام کرد که OSS-Fuzz ربات هوشمند فازینگ شرکت گوگل، موفق شده در دو سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ آسیب پذیری در اپلیکیشن‌های متن باز بیابد. OSS-Fuzzing در آذرماه سال ۲۰۱۶ عرضه شد و ...

گوگل امروز اعلام کرد که OSS-Fuzz ربات هوشمند فازینگ شرکت گوگل، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - موفق شده در دو سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ آسیب پذیری در اپلیکیشن‌های متن باز بیابد.

OSS-Fuzzing در آذرماه سال ۲۰۱۶ عرضه شد و ابزاری خودکار است - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - که توسط گوگل برای یافتن آسیب پذیری‌ در اپلیکیشن‌های مختلف ساخته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - شده است. این ربات برای پیدا کردن باگ‌ها و آسیب پذیری‌های اپلیکیشن‌های مختلف از تکنیکی به نام فازینگ استفاده می‌کند.

تکنیک فازینگ مقدار زیادی از داده‌های تصادفی را به عنوان ورودی به اپلیکیشن‌ها می‌دهد تا برخی ناهماهنگی‌ها و باگ‌های نرم افزار‌های نوشته شده را بیابد.

فازینگ ده‌ها سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما فازر (رباتی که از تکنیک فازینگ استفاده می‌نماید) به تازگی در سال‌های اخیر مورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - استفاده قرار گرفته‌است و گوگل یکی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - از اولین شرکت‌هایی است - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - که برنامه‌نویس‌ها و محققان امنیت را به سمت استفاده از این ابزار و تکنیک‌ها تشویق می‌کند.

گوگل چند فازر از جمله Flayer را در سال‌های اخیر به صورت متن باز در اختیار همه قرار داده است. اما بزرگترین پروژه‌ی گوگل در این امر OSS-Fuzz نام دارد که آذر ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران

OSS-Fuzz به صورت متن باز در گیت هاب قرار گرفت و همه‌ی توسعه دهندگان می‌توانند از آن برای یافتن آسیب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - پذیری‌های احتمالی اپلیکیشن‌شان استفاده کنند.

گوگل همچنین برای بالا تر رفتن داده‌های به دست آمده‌اش از طریق این برنامه، به صاحبان اپلیکیشن‌های متن بازی که برای یافتن آسیب پذیری‌های کد‌هایشان از OSS-Fuzz استفاده می‌کنند، پول پرداخت می‌کند.

شرکت پروژه‌های متن باز در این برنامه می‌توانست برای آن‌ها ۵۰۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - تا ۲۰،۰۰۰ دلار هدیه به ارمغان بیاورد. علاوه بر این برنامه نویسان می‌توانستند با در اختیار قرار دادن سورس‌هایشان در سطوح عمیق تر درآمد بیشتری هم کسب کنند.

در پستی که دیروز منتشر شد، گوگل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - اطلاعاتی را راجع به OSS-Fuzz در اختیار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربران - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - قرار داد. در بخشی از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - این اطلاعات علاوه بر خبر‌هایی راجع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - به بروزرسانی‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - جدید و افزایش سطح - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - اتوماسیون این اپلیکیشن گوگل اعلام کرد که در هفته‌های آتی برخی از اپلیکیشن‌ها که می‌توانند تاثیر حیاتی تری در این پروژه داشته باشند را پیگیری خواهند کرد و باگ‌های گزارش شده را از طریق ایمیل به صاحبان پروژه‌ها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شیرگاه استان مازندران - اطلاع خواهند داد.

چندی پیش گوگل یکی دیگر از فازر‌های خود تحت عنوان BrokenType را هم متن باز کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone