🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30640.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دستکاری خاطرات با چیپست های جدید ممکن خواهد شد

اخیراً محققان سعی کرده‌اند که چیپست‌های تحریک کننده‌ی عصبی توسعه دهند. این مسئله موجب می‌شود که هکرها بتوانند خاطرات دروغین طراحی کرده و آنها را به وسیله همین چیپست ها در ذهن یک کاربر جاسازی ...

اخیراً محققان سعی کرده‌اند که چیپست‌های تحریک کننده‌ی عصبی توسعه دهند. این مسئله موجب می‌شود که هکرها بتوانند خاطرات دروغین طراحی کرده و آنها را به وسیله همین چیپست ها در ذهن یک کاربر جاسازی کنند. بدین ترتیب با این چیپست‌های داخل مغز، دستکاری خاطرات امکان پذیر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران

گروه محققان عصب شناسی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - دانشگاه آکسفورد انگلستان و شرکت امنیتی کسپرسکی متوجه شده‌‌اند که در آینده‌ای نزدیک می‌توان ابزار‌های پزشکی در ذهن کاربران جاسازی کرد و بیماری‌های زیادی نظیر پارکینسون را درمان نمود.

به گفته‌ی کارشناسان طی ۱۰ سال آینده، تکنولوژی این حوزه به جایی می‌رسد که شرکت‌‌ها می‌توان چیپست‌های تقویت حافظه‌ تجاری برای کاربران تولید کنند. در این صورت هر کاربر می‌تواند با خرید این چیپست‌ها و جاسازی آنها در مغز، کارایی ذهن و حافظه‌ی خود را تقویت کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران

این درحالی است که بیست سال بعد و با پیشرفت تکنولوژی، هکرها قادر خواهند بود روی خاطرات کاربران کنترل بیشتری داشته باشند و حتی ممکن است بتوانند خاطرات دروغین در ذهن آنها قرار دهند.

توسعه چنین تکنولوژی هایی، فواید زیادی بر سلامت انسان خواهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - گذاشت و به وجود آمدن تکنولوژی های بیولوژیکی زیادی نظیر افزایش ظرفیت ذهن را ممکن خواهد کرد. از سوی دیگر ممکن است همین پیشرفت موجبات هک شدن ذهن آدمی را نیز فراهم آورد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران

محققان مدعی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - شده‌اند در صورت پیشرفت این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - تکنولوژی ممکن است که هکر‌ها بتوانند خاطرات جعلی در ذهن بسیاری از کاربران یک کشور قرار دهند یا یک حادثه‌ی سیاسی را از خاطرات ساکنین منطقه‌ای خاص پاک کنند. بدین ترتیب - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - ممکن است حملات سایبری رنگ دیگری به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - خود بگیرند و هکرها از موقعت خاص خود برای دزدی، پاک کردن یا قرار دادن خاطره‌ای خاص در ذهن کاربر استفاده نمایند.

شایعه شده دارپا که بازوی تحقیقاتی وزارت دفاع آمریکا به شمار می‌رود، هم اکنون آزمایشات زیادی در این زمینه انجام داده و اکنون می تواند توانایی حافظه‌ی کوتاه مدت انسان ها را برای مدتی تقویت کند. گفته شده هم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - اکنون سخت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران - افزار و نرم افزار مورد نیاز برای استفاده از این چیپست ها اکنون طراحی و ساخته شده و پس از توسعه موفقیت آمیز این چیپست‌های تحریک کننده‌ی عصبی می‌توان از کمک آنها استفاده کرد.

- تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قائمشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone