🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43539.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده از گلکسی C10؛ ماژول دوربین دوگانه به قوت خود باقیست

بر اساس گزارش های موجود، گلکسی C10 یکی از چهار موبایل سامسونگی خواهد بود که در سال جاری با ماژول دوربین دوگانه معرفی می شوند؛ گلکسی نوت 8 و نسخه های 2017 گلکسی C7 و ...

بر اساس گزارش های موجود، گلکسی C10 یکی از چهار موبایل سامسونگی خواهد بود که در سال جاری با ماژول دوربین دوگانه معرفی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می شوند؛ گلکسی نوت 8 و نسخه های 2017 گلکسی C7 و گلکسی J7 نیز سایر محصولاتی هستند که به احتمال زیاد از ویژگی جدید برخوردار خواهند بود.

حال تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند C10 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که حضور دوربین دوگانه در پنل پشتی میان رده سامسونگ را تایید می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کند. با توجه به عکس های موجود، موبایل مورد بحث در پنل جلو به دکمه فیزیکی هوم مجهز شده و نمایشگر آن حاشیه های اندکی دارد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

گلکسی C10 نیز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به دکمه اختصاصی بیکسبی مجهز شده است

در پنل پشتی نیز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همان طور که انتظارش را داشتیم، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دوربین دوگانه حضور داشته و به نظر می رسد خطوط آنتن C10 هم با تصاویری که قبلاً منتشر شده بود مطابقت دارند. نکته دیگری که با نگاه به عکس دوم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جلب توجه می کند، وجود دکمه اختصاصی بیکسبی زیر کنترل کننده های صداست که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از چیدمانی مشابه پرچمداران اخیر سامسونگ پیروی می کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

بنا بر اطلاعات موجود، موبایل مورد بحث از یک نمایشگر 6 اینچی Full HD بهره برده و برای پردازش امور، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بنا به بازار هدف از یکی از دو چیپست اسنپدراگون 660 یا اگزینوس 7872 در کنار رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. در ضمن این میان رده به یک باتری 4000 میلی آمپری نیز مجهز شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که به احتمال زیاد طول عمر مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

گفتنی است طبق اخباری که پیش از این شنیده بودیم، گلکسی C10 نخستین موبایل سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه خواهد بود اما از سوی دیگر، برخی منابع فبلت گلکسی نوت 8 را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کاندیدای اصلی تصاحب این لقب عنوان می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کنند که البته صحت ماجرا در ماه های پیش رو مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone