🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43540.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: هفته ای 3 هزار کانال تلگرامی غیراخلاقی مسدود می شود

صبح امروز وزیر ارتباطات با حضور در ساختمان اصلی همراه اول، از فاز سوم پروژه های مربوط به شبکه ملی اطلاعات رونمایی کرد. آقای واعظی در حاشیه این نشست اظهار داشت که هم اکنون به ...

صبح امروز وزیر ارتباطات با حضور در ساختمان اصلی همراه اول، از فاز سوم پروژه های مربوط به شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رونمایی کرد.

آقای واعظی در حاشیه این نشست اظهار داشت که هم اکنون به طور متوسط هفته ای سه هزار کانال غیراخلاقی در تلگرام مسدود می شوند و برخی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها هم برای رسیدکی به مقامات قضایی ارجاع داده می شوند.

محمود واعظی در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ادامه گفت:

ما باور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داریم که علاوه بر کانال های غیراخلاقی، کانال های انتشار دهنده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محتوای خشن برای نوجوانان نیز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مضر هستند و باید مسدود شوند. این اقدامات به خواسته مردم و برای استفاده راحت تر آنها از فضای مجازی انجام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می شود.

مزایای شبکه ملی اطلاعات

واعظی در ادامه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به امنیت شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد که با کمک های مرکز ملی فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی تلاش های خوبی در جهت ارتقاء آن صورت گرفته.

او ادامه داد که تلاش ها برای ایمن سازی این شبکه در برابر هک های خارجی ادامه دارد و در همین رابطه به اقداماتی اشاره نمود که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته.

او اعلام داشت که کم کردن دسترسی خارجی به این شبکه از جمله اهداف وزارت ارتباطات است و خوشبختانه این شبکه به گونه ای طراحی شده که در زمان وقوع اتفاقات در خارج، بشود دسترسی بیرونی به آن را قطع کرد. وزیر ارتباطات همچنین به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد که در آن زمان تلاش های زیادی برای هک کردن شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت که خوشبختانه ناکام ماندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone