🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33922.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فریزر هوشمند جدید هایر می‌تواند بلافاصله به یخچال تبدیل شود

به تازگی هایر فریزر هوشمند جدیدی معرفی کرده که از قابلیت منحصر به فردی برخوردار است و می‌توان در هر زمان آن را به یک یخچال تبدیل نمود. این کمپانی چینی قصد دارد که فروش ...

به تازگی هایر فریزر هوشمند جدیدی معرفی کرده که از قابلیت منحصر به فردی برخوردار است و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌توان در هر زمان آن را به یک یخچال تبدیل نمود.

این کمپانی چینی قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارد که فروش خود را به بازار‌های کشور‌های اروپایی توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به همین دلیل هم از تجهیزات آشپزخانه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جدیدی در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمایشگاه IFA برلین رونمایی کرده که ویژگی‌های جالبی در آنها تعبیه شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

جدیدتری تجهیز آشپزخانه‌ای هایر، فریزر هوشمند InstaSwitch نام دارد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - واقع فریزری معمولی است که قابلیت پشتیبانی از فرکانس‌های رادیویی وای فای در آن تعبیه شده.

بدین شکل کاربر می‌تواند با تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفونش و برنامه‌ی مخصوص هایر به فریزر جدید متصل شود تا از دما و شرایط موجود باخبر گردد. همچنین اپلیکیشن یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در مواقع مورد نیاز نظیر قطع برق یا باز ماندن درب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یخچال به کاربر هشدار خواهد داد.

البته این ویژگی تقریباً در تمامی یخچال‌-فریزر‌های هوشمند کنونی تعبیه شده و دیگر قابلیت منحصر به فردی نیست که کاربران را به خرید InstaSwitch هایر ترغیب کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

آنچه این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وسیله‌ی خانگی را از دیگر همتایانش مجزا می‌کند، قابلیت تغییر کاربری آن است؛ همانطور که گفته شد می‌توان در هر زمانی که لازم باشد، این فریزر را به یک یخچال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تبدیل کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فریزر جدید در صورت تغییر کاربری، گرمتر شده و دمای داخل  آن به ۴ درجه سانتیگراد می رسد که در این صورت گرمای مناسبی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به ارمغان آمده است.

از سوی دیگر این فریزر در حالت معمولی می‌تواند دمای منفی ۲۶ درجه سانتیگراد را به ارمغان آورد که می‌تواند تمامی مواد مغذی مورد نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را حفظ کرده و باکتری‌های موجود را نابود کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

البته کارشناسان باور دارند که برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باکتری ها قادرند در دمای منفی ۲۵ درجه نیز زنده بمانند و به همین دلیل شاید فریز کردن مواد غذایی راه مناسبی برای از بین بردن باکتری ها نباشد.

به نظر می‌رسد شکل، اندازه‌ی کوچک و قابلیت تغییر کاربری ویژه این محصول موجب شود که فریزر هوشمند InstaSwitch به وسیله‌ی خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - محبوبی برای برخی کاربران تبدیل گردد اما مسلماً در مقایسه با زیبایی برخی یخچال‌-فریزر‌های هوشمند کنونی، حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone