تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32896.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پیروی گوگل از اینستاگرام؛ استوری ها به اپلیکیشن یوتوب می‌ آیند

به دلایلی، ظاهرا این روزها تمام شبکه‌های اجتماعی دوست دارند که قابلیت استوری را روی پلتفرم خود داشته باشند. اسنپ‌چت بنیان‌گذار این ایده بود، اینستاگرام از روی این ایده کپی‌برداری کرد و آن گاه نوبت ...

به دلایلی، ظاهرا این روزها تمام شبکه‌های اجتماعی دوست دارند که قابلیت استوری را روی پلتفرم خود داشته باشند. اسنپ‌چت بنیان‌گذار این ایده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بود، اینستاگرام از روی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این ایده کپی‌برداری کرد و آن گاه نوبت به زاکربرگ و دوستانش رسید که چنین قابلیتی را به فیسبوک بیاورند.

اما حالا باید یوتوب را هم به فهرست اپلیکیشن‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دارای قابلیت استوری اضافه کنیم. به گزارش اندروید پلیس، از زمانی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که خبر ارائه حالت تاریک برای یوتوب منتشر شد بعضی رسانه‌ها متوجه تست قابلیت استوری‌ در این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو شده‌‌اند.

از شواهد و قرائن به نظر می‌رسد که استوری‌های یوتوب تقریبا کپی برابر اصل همین قابلیت در اینستاگرام هستند. گوگل حداقل در طراحی UI هم زحمتی به خود نداده و عینا استوری‌های اینستاگرام را در یوتوب پیاده‌سازی کرده است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

درست مثل اینستاگرام، استوری‌ها به شکل آیکن‌های دایره‌ای شکل در بالای صفحه مشخص می‌شوند. حلقه قرمز دور دایره‌ها نیز به شما می‌گوید که کدام استوری جدید است و هنوز آن را مشاهده نکرده‌اید.

البته به گزارش اندروید پلیس به نظر می‌رسد که رابط کاربری بخش استوری‌های یوتوب برای همه تسترها یکسان نبوده و بعضی محیط متفاوتی را مشاهده کرده‌اند. اما در هر صورت باید منتظر ماند و دید که پس از طی شدن دوره آزمایشی، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قابلیت استوری‌ یوتوب با چه شکل و شمایلی به دست کاربران این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو می‌رسد.

گوگل هنوز تاریخ معینی برای این موضوع اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone