تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24397.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اندروید 10 را رسماً برای خانواده پیکسل منتشر کرد

همانطور که پیش تر گزارش شده بود گوگل سرانجام رسماً نسخه پایدار اندروید 10 را برای خانواده پیکسل منتشر کرد. گوشی های پیکسل، پیکسل XL، پیکسل 2، پیکسل 2 XL، پیکسل 3، پیکسل 3 XL، ...

همانطور که پیش تر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - گزارش شده بود گوگل سرانجام رسماً نسخه پایدار اندروید 10 را برای خانواده پیکسل منتشر کرد.

گوشی های پیکسل، پیکسل XL، پیکسل 2، پیکسل 2 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - XL، پیکسل 3، پیکسل 3 XL، پیکسل 3a و پیکسل 3a XL آپدیت به روز رسانی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اندروید 10 را دریافت خواهند کرد. این آپدیت پچ های امنیتی ماه سپتامبر را نیز شامل می شود.

نکته جالب آپدیت شدن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - پیکسل های قدیمی به اندروید 10 است. گوشی های قدیمی از پنجره آپدیت رسمی خارج شده اند ولی با این وجود آپدیت اندروید 10 را دریافت کرده اند. همانند ادوار گذشته باید چند روز یا احتمالاً چند هفته برای آپدیت شدن تمام گوشی های منتظر ماند.

اگر صبر ندارید می توانید فایل OTA یا ایمیج کارخانه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - را گرفته و به صورت دستی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - آپدیت پیکسل به اندروید 10 را انجام دهید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران

بزرگ ترین ویژگی جدید اندروید 10 اضافه شدن حالت تاریک (Dark Theme) است که کاربران پیکسل از مدت ها قبل درخواست آن را می کردند. گوگل سیستم نویگیشن به کمک جسچرها را نیز به اندروید 10 آورده که کاربر را از نویگیشن بار به کلی خلاص می کند. البته ظاهراً بعضی از جسچرها به درستی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - عمل نمی کنند. این مشکل در آپدیت های بعدی مرتفع خواهد شد.

قابلیت پاسخ هوشمند یا اسمارت ریپلای (Smart Reply) از این پس علاوه بر پاسخ ها، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اکشن ها را نیز پیشنهاد می کند. به عنوان مثال اگر پیام کوتاهی حاوی آدرس یا یا لینک یوتیوب دریافت کنید می توانید به سادگی و با لمس نوتیفیکیشن موقعیت مکانی را در گوگل مپس و لینک را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - در اپ یوتیوب باز کنید. قابلیت اسمارت ریپلای در اپلیکیشن های پیامرسان هم قابل استفاده است.

امنیت اندروید 10 هم بیشتر شده و کاربر می تواند موقعیت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - مکانی خود را فقط در اپلیکیشنی به اشتراک بگذارد که در حال استفاده مداوم از آن است. نوتیفیکیشن های مزاحم را نیز می توان به عنوان بی صدا نشانه گذاری کرد تا دیگر صدا ایجاد نکرده یا در صفحه قفل گوشی ظاهر نشوند.

اینها تنها چند مورد از قابلیت های اندروید 10 بودند. با رفتن به سایت رسمی اندروید می توانید لیست کامل ویژگی های این سیستم عامل را ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone