تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24394.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات نهایی USB4 منتشر شد؛ سرعت دو برابر نسبت به نسل قبل

انجمن USB-IF از نهایی شدن مشخصات فنی USB4 خبر داده و احتمالا تا یکسال دیگر شاهد عرضه محصولات دارای این استاندارد خواهیم بود. مسئولیت تعیین و توسعه ویژگی های USB4 بر عهده انجمن USB-IF قرار داشته و مشخصات فنی به زودی ...

انجمن USB-IF از نهایی شدن مشخصات فنی USB4 خبر داده و احتمالا تا یکسال دیگر شاهد عرضه محصولات دارای این استاندارد خواهیم بود.

مسئولیت تعیین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - و توسعه ویژگی های USB4 بر عهده انجمن USB-IF قرار داشته و مشخصات فنی به زودی در اختیار طراحان، مهندسان و تولید کنندگان قرار می گیرد. مهمترین شاخصه استاندارد جدید نرخ انتقال داده تا ۴۰ گیگابیت در ثانیه است که دو برابر USB 3.2 و برابر با تاندربولت ۳ است.

USB4 با برخورداری از فرم فاکتور مشابه Type-C با پورت های USB 3.2، USB 2.0 و تاندربولت ۳ سازگاری خواهد داشت. به عبارت دیگر تمامی دستگاه های مجهز به درگاه USB4 از گجت های Type-C پشتیبانی خواهند کرد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان

USB4 از پروتکل های تصویر و داده پشتیبانی کرده و پهنای باند کافی برای دو نمایشگر 4K یا یک مانیتور 5K را فراهم می کند، بنابراین توسعه مانیتورهایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - که در کنار پورت HDMI از USB هم برخوردارند، رشد قابل توجهی خواهد داشت. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - حتی اگر یک نمایشگر ۸ گیگابیت در ثانیه از پهنای باند را هم اشغال کند، ۳۲ گیگابیت آن برای انتقال داده خالی می ماند.

دوگانگی بین USB 3 با تاندربولت ۳ و تفاوت چشمگیر بین نرخ انتقال آنها کاربران را آزار می دهد (سرعت USB 3 در بهترین حالت نصف تاندربولت ۳ است)، USB4 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - اما با ادغام این استاندارها ارتباط دو طرفه با سرعت ۴۰۰ مگابیت بر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - ثانیه را فراهم می سازد که امیدواریم به درگاهی واحد در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف تبدیل شود.

سرعت بالای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - تاندربولت ۳ امکان توسعه محصولات جدیدی نظیر کارت های گرافیک اکسترنال را میسر ساخته و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - فراگیر شدن این نرخ از طریق USB انتقال داده و بکاپ گیری از همیشه ساده تر و سریع تر خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلات نسل های فعلی نام های مختلف مثل 3.0, 3.1, 3.2 است اما آنطور که Brad Saunders، مدیر عامل گروه ترویج USB گفته نهادهای مسئول قصد استفاده از چنین پسوندهایی را ندارند و تمام تلاش خود را برای ساده سازی این استاندارد انجام خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهناز نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
سلام خوب هستید؟ آیا احیانا شما بلوار بهشت بندرترکمن خدمات دارید
پاسخ: بله در بلوار بهشت شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone