🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14739.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از کدک صوتی AAC برای دستگاه‌های بلوتوثی به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود

ویندوز ۱۰ تا چند وقت دیگر آپدیتی دریافت می‌کند که پشتیبانی از کدک AAC یا «رمزگذاری پیشرفته صدا» را از طریق ارتباط بلوتوثی به این سیستم عامل اضافه می‌کند. بدین ترتیب محصولاتی مثل ایرپاد، سایر ...

ویندوز ۱۰ تا چند وقت دیگر آپدیتی دریافت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - می‌کند که پشتیبانی از کدک AAC یا «رمزگذاری پیشرفته صدا» را از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - طریق ارتباط بلوتوثی به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - این سیستم عامل اضافه می‌کند. بدین ترتیب محصولاتی مثل ایرپاد، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - سایر هدفون‌های بی‌سیم و حتی بلندگوها می‌توانند صدای بهتری را به کاربران به گوش کاربران برسانند.

مایکروسافت در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که می‌خواهد پشتیبانی از AAC را برای دستگاه‌های بلوتوثی از جمله ایرپاد به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - ویندوز ۱۰ اضافه کند. این سیستم عامل در حال حاضر برای محصولات بی‌سیم فقط از کدک SBC و aptX پشتیبانی می‌کند. AAC یک کدک «اتلاف‌دار» - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - (Lossy) است که صدای باکیفیتی را از طریق فایل‌های کوچک منتقل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - می‌کند و مناسب استریم آنلاین موسیقی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - است. این کدک نه تنها فرمت پیش‌فرض صوتی در محصولات اپل است، بلکه برای تولیدکنندگانی مثل سونی و نینتندو هم یک استاندارد محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان

به‌علاوه، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - در این آپدیت امکان انتخاب هدفون، بلندگو و ایربادهای بلوتوثی از طریق نوار ویندوز آسان‌تر می‌شود. مایکروسافت می‌گوید آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می‌تواند به‌صورت خودکار دستگاه بلوتوثی مدنظر شما را انتخاب کند و تجربه‌ای روان‌تر را برایتان به ارمغان بیاورد. افزون بر این، کنترل صدای هدست هم آسان‌تر خواهد شد.

مایکروسافت این ویژگی را در آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ عرضه می‌کند اما اینسایدرهای ویندوز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - می‌توانند از طریق بیلد پیش‌نمایش ۲۱۳۷۰ که پنج‌شنبه منتشر شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - زودتر به آن دسترسی داشته باشند. این بیلد شامل بهینه‌سازی‌های کوچک دیگری در زمینه آیکن‌های نوار آدرس مرورگر فایل و انیمیشن اجرای کیبورد لمسی است. به‌علاوه، اگر روی پنجره Run - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - بروید، کیبورد لمسی به طور خودکار علامت \ را نشان می‌دهد.

مایکروسافت در چند سال اخیر آپدیت بزرگی را در فصل بهار و آپدیت کوچک‌تری را در فصل پاییز برای ویندوز منتشر کرده. بنابراین به‌زودی باید منتظر آپدیت بعدی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر قروه استان کردستان - سیستم عامل باشیم چون این شرکت چندی است که تبلیغات برای آپدیت موسوم به 21H1 را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone