🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27603.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جزییات بیشتر از هدست Vive Cosmos؛ وضوح بالای نمایشگر و بدنه ماژولار

HTC در جریان برگزاری CES دی ماه گوشه هایی از هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos را به نمایش گذاشته بود و حالا مشخصات آنرا اعلام کرده است. این هدست از نمایشگری LCD با رزولوشن ترکیبی ۲۸۸۰ ...

HTC در جریان برگزاری CES دی ماه گوشه هایی از هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos را به نمایش گذاشته بود و حالا مشخصات آنرا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - اعلام کرده است.

این هدست از نمایشگری LCD با رزولوشن ترکیبی ۲۸۸۰ در ۱۷۰۰ پیکسل بهره می برد که محتوا را با نرخ ۹۰ فریم در ثانیه به تصویر می کشد. دقت این نمایشگر از نسخه اول هدست وایو ۸۸ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - درصد بیشتر است. با استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - از پنل RGB واقعی و افزایش زیر پیکسل ها وضوح تصاویر افزایش یافته است.

Vive Cosmos قدرت پردازش خود را از دستگاه های دیگر از جمله کامپیوتر، موبایل و حتی بیش از یک سیستم گیمینگ می گیرد که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - نوید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - اجرای محتوای با کیفیت را به همراه دارد. تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس

روی قسمت جلویی هدست صفحه ای قابل تعویض قرار گرفته که نقش ماژول قابل به روزرسانی را بازی می کند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - و به گفته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - HTC بر اساس نیازهای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - مختلف می توان در آینده صفحات دیگری را با سنسورها یا دوربین بیشتر جایگزین آن کرد.

Vive Cosmos با میزبانی ۶ دوربین کاربران را قادر به تجربه حالتی می سازد که HTC آنرا «ردیابی معکوس برتر» نامیده و در واقع به معنی ردیابی حرکات کاربر و کنترلر بدون نیاز به سنسور خراجی است. دو دوربین روی پنل جلویی، دو واحد در طرفین هدست و دو دوربین در بالا و پایین صفحه قابل تعویض قرار گرفته اند.

ساختار فیزیکی این گجت واقعیت مجازی هم به گونه ای که کنار زدن نمایشگر نیازی به درآوردن کامل هدست - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - ندارد. همچنین طراحی پنل به گونه ای صورت گرفته که هوا به راحتی جریان پیدا می کند و بنابرین کاربران در استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نشده یا گرمای بیش از حد صورت نمی شوند.

کمپانی تایوانی هنوز قیمت یا تاریخ عرضه Vive Cosmos را اعلام نکرده اما انتظار می رود اواخر سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۲۰ به بازار راه پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone