🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41364.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بتای اوریو برای پوشیدنی های اندرویدی منتشر شد؛ با تغییرات جدید آشنا شوید

با وجود اینکه نسخه تلفن های هوشمند اندروید اوریو از مرحله بتا خارج شده و کم کم شاهد عرضه آن روی اسمارت فون های مختلف هستیم اما برای ساعت های هوشمند قضیه متفاوت بوده و ...

با وجود اینکه نسخه تلفن های هوشمند اندروید اوریو از مرحله بتا خارج شده و کم کم شاهد عرضه آن روی اسمارت فون های مختلف هستیم اما برای ساعت های هوشمند قضیه متفاوت بوده و همچنان ورژن اوریو Android Wear به نسخه نهایی نرسیده است.

حالا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تیم پشت این سیستم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عامل، بتای جدید اندروید اوریو را برای ساعت های هوشمند - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - منتشر کرده تا مصرف کنندگان با بعضی از ویژگی های جدید آن آشنا شوند. ویژگی هایی که یکی از آن ها را می توانیم توانایی مدیریت کانال های اعلان ها [Notification Channels] بنامیم.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
برای دریافت بتا جدید Android Wear دو شرط وجود دارد: LG Watch Sport داشته و قبلا هم به عنوان تست کنندگان نسخه بتا ثبت نام کرده باشید.

اکنون می توانید برای بخش هایی که خودتان می خواهید، یک کانال اعلان به وجود آورده و نوتیفیکیشن هایی از آن دریافت کنید. جدا از اینکه قابلیت حذف اعلان بعضی اپلیکیشن های اضافی را هم دارید. ایجاد محدودیت در پس زمینه دومین و آخرین ویژگی مهم بتای اوریو Android Wear به شمار می رود.

اگر باتری ساعت هوشمندتان خیلی برای تان اهمیت دارد، کافیست تغییراتی در پس زمینه ایجاد کنید تا در نهایت ساعت باتری کمتری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مصرف کند. متاسفانه بتای اوریو Android Wear فعلا تنها برای ساعت های هوشمند LG Watch Sport انتشار یافته و معلوم نیست چه زمانی شاهد انتشار آن روی بقیه پوشیدنی های اندرویدی هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone