تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27523.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توسعه سیستم احراز هویت از راه دور با پایش ضربان قلب

پنتاگون سیستم لیزری را توسعه داده که احراز هویت با استفاده از ضربان قلب افراد از راه دور را ممکن می کند. بیشتر ما تقریباً هر روز با سیستم های احراز هویت سر و کار ...

پنتاگون سیستم لیزری را توسعه داده که احراز هویت با استفاده از ضربان قلب افراد از راه دور را ممکن می کند.

بیشتر ما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تقریباً - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هر روز با سیستم های احراز هویت سر و کار داریم؛ گوشی های خود را با سیستم های تشخیص چهره یا حسگر اثر انگشت آنلاک می کنیم و در فرودگاه ها با سیستم های متنوع تشخیص هویت روبرو می شویم. اما روش جدید احراز هویت می تواند از طریق پایش ضربان قلب باشد.

بر اساس گزارشی از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) تکنولوژی احراز هویت مبتنی بر لیزر پنتاگون با نام جتسون از سیستم ارتعاش سنج لیزری استفاده می کند. این سیستم لیزری می تواند لرزش های سطحی را با پایش حرکات روی پوست که توسط ضربان قلب ایجاد می شود، تشخیص می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دهد. گفته شده که این سیستم جتسون حتی می تواند از فاصله 200 متری هم قابل استفاده باشد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

ضربان قلب هر فرد منحصر به فرد است و مهم تر اینکه بر خلاف چهره یا اثر انگشت قابل تغییر یا جعل کردن نیست. کارکرد سیستم های تشخیص چهره و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سایر روش های بیومتریک به شرایط ایده آل وابسته است و جتسون هم برای کارکرد صحیح نیاز به شرایط خاص دارد. جتسون تنها با لباس - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های معمول از جمله پیراهن عمل می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند و با الیاف ضخیم تر از جمله کت های زمستانی مشکل دارد. علاوه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر این برای جمع آوری اطلاعات به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حدود 30 ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین در حال حاظر تنها در صورتی قادر به تشخیص است که سوژه ایستاده یا نشسته باشد و کارآمدی آن هم به پایگاه داده ای از اطلاعات مرتبط با قلب وابسته است.

با وجود تمامی این محدودیت ها اما جتسون می تواند در شرایط - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مساعد با دقت 95 درصد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هویت افراد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شناسایی کند. بر اساس گزارش ها پنتاگون از سال ها پیش درخواست توسعه چنین سیستمی را ارائه کرده بود. این فناوری می تواند در حوزه های نظامی و نظارت سازمانی کاربرد داشته باشد. البته - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربردهای احتمالی دیگری هم برای آن پیشبینی شده است. به عنوان نمونه پزشکان می توانند بدون تماس با بیمار، ضربان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قلب او را بررسی کنند یا حتی در بیمارستان ها به صورت بیسیم علائم حیاتی بیمار را تحت کنترل داشته باشند. شاید هم روزی چنین سیستمی جایگزین روش های تشخیص - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چهره مرسوم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone