تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13732.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت ثبت درخواست برای تیک آبی توییتر تنها پس از یک هفته غیرفعال شد

یک هفته پس از فعال‌سازی مجدد قابلیت دریافت تاییدیه تیک آبی از توییتر، حالا این شبکه اجتماعی دوباره اعلام کرده که دیگر پذیرای درخواست‌ها نخواهد بود. البته این شرکت وعده داده که به‌زودی دوباره امکان ...

یک هفته پس از فعال‌سازی مجدد قابلیت دریافت تاییدیه تیک آبی از توییتر، حالا این شبکه اجتماعی دوباره اعلام کرده که دیگر پذیرای درخواست‌ها نخواهد بود. البته این شرکت وعده داده که به‌زودی دوباره امکان ثبت درخواست را باز می‌کند ولی در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

توییتر هفته پیش پس از توقف چند ساله دوباره برنامه اعطای تاییدیه خود را راه‌اندازی کرد. این برنامه به کاربران اجازه می‌داد برای پروفایل خود از توییتر تاییدیه بگیرند. این شرکت گفته بود که شش گروه از کاربران واجد شرایط دریافت تاییدیه هستند:

  • دولت‌ها
  • شرکت‌ها، برندها و سازمان‌ها
  • خبرگزاری‌ها و خبرنگاران
  • حوزه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - سرگرمی
  • حوزه ورزش و گیم
  • فعالان و سایر چهره‌های تاثیرگذار

این شبکه اجتماعی گفته بود کاربران برای دریافت تاییدیه باید فعال، شاخص و قابل اعتماد باشند. با این حال، به نظر می‌رسد توییتر برای این حجم بالا از درخواست‌های تاییدیه آماده نبوده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - است. در نتیجه، حالا مجبور شده دوباره این برنامه را متوقف کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان

این شرکت امروز در بیانیه‌ای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - اعلام کرد: «ما با سیلی از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - درخواست‌های تاییدیه مواجه شده‌ایم. بنابراین فعلا باید پذیرش درخواست‌های بیشتر را متوقف کنیم تا به بازبینی مواردی بپردازیم که تاکنون ثبت شده‌اند.» توییتر وعده داده که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - به‌زودی دوباره این برنامه را فعال می‌کند، اما هیچ تاریخ دقیقی برای بازگشایی آن اعلام نشده است.

توییتر دفعه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - قبلی در سال ۲۰۱۶ ثبت درخواست‌های جدید را متوقف کرد. این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - شرکت در چند وقت اخیر بسیار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - فعال‌تر شده و قابلیت‌های زیادی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. پس از فعال‌سازی امکان توییتر Spaces که معادلی برای کلاب‌هاوس محسوب می‌شود، این شرکت دیروز از راه‌اندازی سرویس «توییتر بلو» خبر داد که با پرداخت هزینه ماهانه ۳ دلاری امکان دسترسی به قابلیت‌های ویژه‌ای مثل Undo یا «واگرد» را فراهم می‌کند.

این شرکت همچنین با قابلیتی موسوم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - Tip Jar امکان حمایت مالی از طریق پروفایل کاربران را ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone