تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13730.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام روی نسخه‌های پرو، 4G و وای‌فای چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کار می‌کند

دیروز تراشه‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که تصور می‌شود اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس باشد. حالا گزارشی تازه می‌گوید کوالکام احتمالا در نیمه دوم امسال از اسنپدراگون ۸۸۸ پرو، نسخه 4G اسنپدراگون ۸۸۸ و نسخه وای ...

دیروز تراشه‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که تصور می‌شود اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس باشد. حالا گزارشی تازه می‌گوید کوالکام احتمالا در نیمه دوم امسال از اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - پرو، نسخه 4G اسنپدراگون ۸۸۸ و نسخه وای فای اسنپدراگون ۸۸۸ هم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - رونمایی می‌کند.

منبع معتبری به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو با اشاره به نام سه عضو جدید از خانواده اسنپدراگون ۸۸۸ اعلام کرد که کوالکام تا پایان سال مدل‌های پرو، 4G و وای فای این چیپست را معرفی می‌کند.

اسنپدراگون ۸۸۸ معمولی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، از یک هسته Cortex X1، سه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - هسته Cortex A78 و چهار هسته Cortex A55 استفاده می‌کند. گرافیک این چیپست آدرنو ۶۶۰ است و پشتیبانی از وای فای 6E و بلوتوث ۵.۲ را به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران

در سوی دیگر، اطلاعات پایگاه داده گیک‌بنچ می‌گوید تراشه موسوم به Qualcomm Lahaina از هسته بزرگ Cortex X1 استفاده می‌کند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - که سرعت آن از ۲.۸۴ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - گیگاهرتز در نسل قبل به ۳.۰ گیگاهرتز رسیده است. فعلا مشخص نیست که این تراشه با نام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به بازار می‌آید یا نه. همچنین نمی‌دانیم که این تراشه با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - مدل پرو فرق می‌کند یا همان چیپست است.

تراشه Qualcomm Lahaina همچنین سه هسته Cortex A78 با سرعت کلاک ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - A55 با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز دارد. - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - این چیپست در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازات ۱۱۷۱ و ۳۷۰۴ را به دست آورده است.

از میان سه عضو آتی سری اسنپدراگون ۸۸۸ نسخه وای فای از همه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - جالب‌تر و عجیب‌تر به نظر می‌رسد. چون عرضه نسخه 4G با توجه به سطح پایین فراگیری نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی منطقی است و کوالکام قبلا هم نسخه پلاس تراشه‌های خود را معرفی کرده بود. اما امسال نسخه‌ای بدون امکان ارتباط سلولی عرضه می‌شود که فقط امکان وصل شدن به شبکه‌های وای فای را خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - داشت و احتمالا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - ارزان‌تر خواهد بود؟ باید صبر کنیم و ببینیم در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زیراب استان مازندران - گزارش‌های بعدی چه اطلاعاتی منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرباد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وااای عجب خدماتی بود که شرکت الو ارایه داد! من یخچال ویرپول WFC 3C23 PF X خودم رو در شعبه زیراب تحویل دادم تا تعمیر بشه، ولی همه پاره صدا و صدایی بود و بعد از چندین بار ارسال به تعمیرگاه و بازگرداندن به خونه، مشکل همچنان باقی موند. اما با اینکه اولش شک داشتم که یک شرکت دیگری برای تعمیر امتحان کنم، اما با این حال تصمیم گرفتم که به شرکت تعمیرچی را انجام بدم، و باید بگم که خیلی از خدمات ارائه شده توسط مهندس عادله، مربوط به تعمیر یخچالم، روندی سریع و ساده داشت و حتی ترجیح میدم بگم که باورتون نمیشه که تعمیر نموده ایم! ممنونم از شرکت الو برای خدمات عالیتون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone