🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24496.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کمیت یا کیفیت؛ امتیاز پایین نوکیا ۹ پیورویو با دوربین پنج گانه در DxOMark

مدت ها بود که رقابت میان تلفن های هوشمند به تعداد دوربین های اصلی شان خلاصه می شد. حالا اما این رقابت وارد فاز تازه ای شده و با ورود شرکت HMD Global به عرصه، ...

مدت ها بود که رقابت میان تلفن های هوشمند به تعداد دوربین های اصلی شان خلاصه می شد. حالا اما این رقابت وارد فاز تازه ای شده و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - با ورود شرکت HMD Global به عرصه، بار دیگر مساله تعداد مگاپیکسل ها مطرح شده است.

نوکیا ۹ پیورویو یکی از آخرین پرچمداران معرفی شده توسط این شرکت است که پنج دوربین را در چیدمانی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - زیبا و دیدنی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - روی بدنه خود جای داده؛ دوربین اصلی پنجگانه و اسم انتخابی برای این محصول گرچه سطح انتظارات ما از توانمندی های آن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - در زمینه عکاسی را بالا برده اما بررسی اخیر دوربین پنجگانه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - این دستگاه توسط تیم DxOMark نشان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - می دهد که واقعیت غیر از این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - است و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - تعداد مگاپیکسل های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - بیشتر لزوما - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - به معنای توانمندی های بالا در حوزه عکاسی و فیلمبرداری نیست.

نوکیا ۹ پیورویو با بهره گیری از تکنولوژی تصویربرداری شرکت شناخته شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - لایت و ترکیب آن با تولیدات کمپانی مطرحی چون کارل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - زایس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - در نگاه نخست بسیار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - نوآور و پیشگام به نظر می رسد اما در این گوشی بر خلاف دیگر اسمارت فون های مجهز به دوربین های چندگانه، از همان سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 استفاده شده است. در واقع هدف اصلی شرکت سازنده از این کار ترکیب کردن دیتای به دست آمده از همه پنج سنسور دستگاه (با همان اسکپوژر یا اکسپوژر متفاوت) بوده تا تصویری با کیفیت بالا از آن تولید شود.

متاسفانه اما این ایده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - چندان جواب نداده و عکس های گرفته شده با دوربین دستگاه ضمن برخورداری از اکسپوژر پایین، تنوع رنگی اندکی دارند. فوکوس خودکار این دوربین اما کاملا دقیق عمل می کند و جزئیات ثبت شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - در تصاویر آن ستودنی است که البته با در نظر داشتن این حقیقت که برای ثبت عکس ها دیتای به دست آمده از پنج سنسور با هم ترکیب می شوند، این امر قابل انتظار است و جز این نباید باشد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان

علیرغم این مساله اما شبیه سازی افکت بوکه در سطح فوق العاده ای قرار ندارد و دوربین دستگاه برای زوم کردن روی سوژه ها بسیار ضعیف عمل می کند.

نکته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - ناامیدکننده دیگر اینکه برخلاف عکاسی، نوکیا ۹ پیورویو برای فیلمبرداری از سوژه ها تنها از یک دوربین خود استفاده میکند و به همین خاطر کیفیت فیلم های تهیه شده با آن چندان خوب نیستند. سطح اکسپوژر تصاویر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - نیز به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - مراتب پایین تر از میزان ثبت شده توسط دیگر پرچمداران بازار گزارش شده و جزئیات موجود در فیلم ها بسیار پایین است. تنها نکته مثبت در مورد قابلیت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - های فیلم برداری این دوربین لرزشگیر و قابلیت حذف نویز آن است که البته برای دریافت نمره بالا در حوزه فیلمبرداری کفایت نمی کنند.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد DxOMark با اختصاص دادن نمره ۸۵ به دوربین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - نوکیا ۹ پیورویو این گوشی را همسطح با پرچمداران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - دو سال پیش قرار داد. محصولات تولیدی HMD Global گرچه از نظر ارزش خرید و تعهد به آپدیت های اندروید در زمره بهترین گزینه های موجود در بازار هستند اما وقتی حرف از عکاسی به میان می آید این محصولات راه درازی را برای رسیدن به نقطه مطلوب پیش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کامیاران استان کردستان - روی خود دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone