🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24503.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

یک پنجم بریتانیایی ها از اینترنت استفاده نمی کنند

براساس نتایج پژوهشی جدیدی که روی دو هزار بریتانیایی انجام گرفت مشخص شد در حدود ۱۸ درصد جمعیت این پادشاهی از اینترنت استفاده نمی کنند. این پژوهش که به همت محققان موسسه اینترنت آکسفورد انجام ...

براساس نتایج پژوهشی جدیدی که روی دو هزار بریتانیایی انجام گرفت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - مشخص شد در حدود ۱۸ درصد جمعیت این پادشاهی از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - اینترنت استفاده نمی کنند.

این پژوهش که به همت محققان موسسه اینترنت آکسفورد انجام شده نشان می دهد ۱۸ درصد از جمعیت بریتانیا یا سالخورده تر از سن لازم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - برای استفاده از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - اینترنت هستند یا به خاطر وضعیت مالی امکان اتصال به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - شبکه جهانی وب را ندارند.

دکتر گرنت بلنک از محققان دست اندرکار این پروژه که نظارت بر تیم پژوهشگران را نیز برعهده داشته در این باره گفت:

۱۸ درصد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - یاد شده یا بسیار سالخورده اند، یا نسبتا سواد پایینی دارند و درآمدهایشان در سطحی نیست که بتوانند از اینترنت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - استفاده نمایند.

به گفته دکتر بلنک این افراد به هیچ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - طریق (موبایل یا کامپیوتر) از اینترنت استفاده نمی کنند و با افزایش سن شهروندان بریتانیایی بر این جمعیت نیز اضافه می شود.

رقم ۱۸ درصد بالاتر از اعداد و ارقام رسمی اعلام شده برای غیرکاربران اینترنتی در برتیانیاست و علت نیز به نحوه نمونه گیری از جمعیت انگلستان بر می گردد. به این ترتیب طبق اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - که دفتر ملی آمار بریتانیا ارائه کرده در حدود ۷.۴ درصد از جمعیت بریتانیا از اینترنت استفاده نمی کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان

به گفته دکتر بلنک از موسسه اینترنت آکسفورد اداره ملی آمار بریتانیا در این پژوهش صرفا افرادی را در نظر گرفته که کار می کنند یا ممکن است شاغل باشند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - و آنهایی که به هر دلیلی شغل ندارند و هچنین افرادی نظیر توانیاب ها یا ساکنین خانه های سالمندان را به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - حساب نیاورده است.

در مقابل اما تحقیق انجام شده توسط موسسه آکسفورد کلیه این افراد را در نظر گرفته تا به نمایی دقیق تر از زندگی آنلاین بریتانیایی ها دست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - پیدا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - کند.

به گفته بلنک در بریتانیا تقریبا هر فردی که زیر ۵۰ سال داشته باشد به اینترنت دسترسی دارد اما در میان افرادی که بیشتر از این سن دارند با کاهش دو درصدی شمار کاربران اینترنت روبرو هستیم. در واقع دلایل زیادی وجود دارند که همزمان با افزایش سن محبوبیت اینترنت را در نظر افراد کمرنگ می کنند. برای مثال با سالخورده تر شدن افراد، دایره دوستان و نزدیکان آنها نیز کوچکتر می شود و در نتیجه آنها دلایل کمتری برای حضور در فضای آنلاین پیدا میکنند.

از دیگر دلایل مطرح شده برای کاهش علاقمندی این افراد به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - اینترنت:

  • ۱۰ درصد به خاطر نگرانی از نقض حریم خصوصی
  • ۴۰ درصد به خاطر اینکه درآمدهایشان از ۱۲۵۰۰ پوند کمتر است
  • ۷۰ درصد  به خاطر ناراحتی از بابت تبلیغات هدفمند و دنبال کننده های آنلاین
  • ۱۲ درصد هدف ویروس های کامپیوتری قرار گرفته اند
  • ۱۱ درصد ایمیل های آزاردهنده دریافت کرده اند
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone