🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24476.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مدرسه تابستانی فناوری با تقدیر از ۷ وب‌سایت و ۵ بازی رایانه‌ای دانش‌آموزی پایان یافت

مراسم اختتامیه اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات با معرفی ۷ وب سایت و ۵ بازی رایانه‌ای و تقدیر از دانش آموزان طراح برگزار شد. در این مراسم «امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و ...

مراسم اختتامیه اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات با معرفی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - ۷ وب سایت و ۵ بازی رایانه‌ای و تقدیر از دانش آموزان طراح برگزار شد. در این مراسم «امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و «علی وحدت» رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، «مشکات اسدی» مشاور مشارکت زنان رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و «فرحناز مینایی پور» مشاور وزیر آموزش و پرورش، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - «مینو خالقی» مشاور وزیر کشور و «پانته‌آ دری» معاون دوره متوسطه آموزش و پرورش تهران حضور داشتند.

ناظمی با تقدیر از مجریان و برگزار کنندگان این برنامه عنوان کرد که انسان‌ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - سازی تنها راه برای داشتن آینده‌ روشن کشور است. ناظمی درباره نکات مورد توجه این برنامه، گفت: «ابزار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - اصلی زیستن در آینده کارآفرینی، تفکر انتقادی است و همین موضوع از سرفصل‌های اصلی این رویداد بوده است.»

وحدت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - ابتدا به بازدید «محمود واعظی» مدیر دفتر رییس جمهور از مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات اشاره کرد که در آن واعظی روند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - پیشرفت و رشد دانش آموزان را هر سال بهتر از سال قبل عنوان کرده بود. رییس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین ایران را کشور ثروتمندی از نظر نیروی انسانی خواند و خطاب به دانش‌آموزان گفت: «اگر از حالا هدف را دنبال کنید برنده واقعی شما هستید. بستر فراهم شده که شما از الان در مسیر درست قرار بگیرید. شما باید شرکت‌های دانش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - بنیان بعدی را بسازید و برای کشور کسب ثروت کنید.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی

صائبه سلوکی، مدیر پروژه طرح ملی توسعه کارآفرینی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - در بستر فناوری اطلاعات نیز با اشاره به اینکه این طرح از اسفند ۹۷ آغاز شده است، گفت: «دانش آموزان در این دوره مشکلات کسب‌وکارها را شناسایی کردند و سایت‌هایی نیز در این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - حوزه طراحی شد. ۷۰ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - منتور و مربی داوطلبانه کنار ما بودند و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - ما را همراهی کردند.»

مینایی پور مشاور رئیس آموزش و پرورش که سابقه کارآفرینی دارد، در این مراسم به دانش آموزان گفت فرصتی که اکنون در اختیار شماست، قبلا در اختیار ما نبود و قطعا اگر چنین فضایی برای نسل‌های گذشته وجود داشت، شرایط بسیار متفاوت بود: «ریسک پذیری و خلاقیت می‌تواند مهارت کارآفرینی را بهبود ببخشد و امیدوارم شما همیشه این را مدنظر قرار بدهید.»

دری معاون دوره متوسطه آموزش و پرورش تهران هم مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات را زنجیره‌ای از فرصت‌های تعالی بخش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - برای دانش آموزان دانست و تاکید دارد جز برپایی این مدارس باید به روز بودن و مطلع بودن مربیان را هم در این حوزه مد نظر قرار داد: «این رویدادها برای دانش آموزان ما ایجاد ظرفیت و موقعیت می‌کند تا با ذهن بازتر وارد آینده کاری شان شود. علاوه بر دانش آموزان همکاران ما نیز باید با فناوری اطلاعات آشنا شوند و بتوانند با استفاده از راه حل های نو، مشکلات قدیمی را حل کنند.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی

در این مراسم از ۷ وب سایت و ۵ بازی رایانه‌ای توسط دانش‌آموزان طراح آن معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. «وجی فود» با رویکرد سلامت در تغذیه و توجه به گیاهخواری، «زیگور» طراحی بازی رایانه‌ای، «هِلو کار» اجاره خودروهای شخصی، «جاست دنس» طراحی بازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - با حرکت دادن فلش‌ها، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - «پک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - من» طراح بازی که نسخه‌ای از یک بازی ژاپنی را بازنویسی کرده بودند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - و «بی‌بوک» ارائه کننده سرویسی برای اجاره کتاب، دانلود صوتی و پی‌دی‌اف کتاب، «دست این داس» - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - سایتی در حوزه فروش، «اس اسکین» هوشمندسازی پوست با هوش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - مصنوعی، «اداس» سایتی در حوزه خیریه و چندین سایت و بازی دیگر تقدیر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر زرندیه استان مرکزی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زمرد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا یک سوالی دارم شما سمت روستای حکیم آباد زرندیه سرویس کار مایکروفر هاردستون دارید؟
پاسخ: بله در روستای حکیم آباد شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone