🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24488.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لنز 24 میلیمتری جدید نیکون برای دوربین های میرورلس معرفی شد

نیکون عریض‌ترین لنز سری Z خود به نام Nikkor Z 24mm f1.8 S را برای دوربین های میرورلس معرفی کرد. این لنز نیکون عکاسی در شب را بهبود بخشیده و پس‌زمینه نرم‌تری را تولید می ...

نیکون عریض‌ترین لنز سری Z خود به نام Nikkor Z 24mm f1.8 S را برای دوربین های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - میرورلس معرفی کرد. این لنز نیکون عکاسی در شب را بهبود بخشیده و پس‌زمینه نرم‌تری را تولید می کند.

لنز جدید خانواده Z نیکون دریچه دیافراگم بازتری نسبت به دیگر اعضای خانواده خود دارد و از ۱۲ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - المان مختلف تشکیل شده است. این لنز نسبت به مدل‌های اقتصادی‌‌تر این خانواده، کمی پیشرفه‌تر به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران
لنز نیکون Nikkor Z 24mm f1.8 S روی دوربین Z7

ساختار لنز نیکون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - Nikkor Z 24mm f1.8 S متشکل از ۱۲ لایه و ۴ المان لنزی کروی و یک المان اضافه توزیع بسیار پایین (Extra-Low Dispersion) است که از انحراف عکس‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - برای جلوگیری از پدیده‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - فلر (Flair) و گوستینگ (Ghosting) از یک پوشش نانو کریستال استفاده شده که عکس‌ها با نهایت دقت و جزئیات به ثبت برسند. همه این موارد باعث - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - بهبود عکاسی در شب و تولید پس‌زمینه‌هایی با عمق بیشتر شده که پیشرفت خوبی نسبت به مدل قبلی خود به حساب می‌آید.

علاوه بر ساختار المان‌های لنزی، نیکون برای لنز Nikkor Z 24mm f1.8 S از دو موتور فوکوس خودکار بهره می‌برد. توانایی فوکوس این لنز نیکون نسبت به انواع تک موتوره بسیار پیشرفته‌تر است و می‌تواند تا فواصل ۲۴ سانتی‌متری نیز به سوژه نزدیک شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران
لنز Nikkor Z 24mm f1.8 S

نیکون از علاقه‌مندان به فیلم‌برداری نیز غافل نشده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - در لنز خود از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - سیستم کم صدا تری برای فوکوس خودکار بهره برده است. همچنین به گفته نیکون این لنز نسبت به لنز‌های مشابه خود، نیاز کمتری به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - فوکوس مجدد یا تنفس فوکوس ( Focus Breathing) دارد. همچنین مانند دیگر لنز‌های خانواده Z نیکون، رینگ کنترلی روی لنز می‌تواند برای تنظیم دریچه دیافراگم، جبرانگر نور و یا تنظیم فوکوس نیز به کار رود که کاربران می‌توانند بسته به نیازشان، کاربری آن را تغییر دهند.

پوشش خارجی این لنز نیز نسبت به نفوذ رطوبت و غبار مقاوم بوده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - دست کاربران را برای استفاده از این لنز در شرایط جوی نامناسب باز می‌گذارد. وزن لنز نیکون Nikkor Z 24mm f1.8 S نیز کمتر از ۴۰۰ گرم گزارش شده که با توجه به طول ۹.۶ سانتی‌متری آن، رقمی معقول بشمار می‌آید.

نیکون انتظار دارد با توجه به فاصله کانونی ۲۴ میلیمتری، کاربران از این لنز برای عکاسی از مناظر، عکاسی شهری و عکاسی پرتره استفاده کنند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نکا استان مازندران - شاید قیمت ۱۰۰۰ دلاری آن کمی این امر را مشکل‌ کند ولی برای علاقه‌مندان به عکاسی قیمت بالایی محسوب نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone