🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24501.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اسناد فاش شده اپل از قابلیت‌های دستیار هوشمند سیری در 2021 خبر می دهند

یکی از پیمانکاران سابق اپل اسناد داخلی سیری را فاش کرده که خبر از به روز رسانی های قابل توجه این دستیار صوتی در سال های آتی می دهد. اسناد اشاره به لیست به روز ...

یکی از پیمانکاران سابق اپل اسناد داخلی سیری را فاش کرده که خبر از به روز رسانی های قابل توجه این دستیار صوتی در سال های آتی می دهد.

اسناد اشاره به لیست به روز رسانی هایی دارند که قرار است در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - پاییز سال 2021 ارائه شوند. از قابلیت های جدید، «مکالمه دو طرفه درباره مشکلات سلامتی» و نیز «امکان ترجمه ماشینی یکپارچه» عنوان شده است. احتمال می رود قابلیت دوم امکان ترجمه همزمان بدون نیاز به اینترنت را فراهم کند؛ قابلیتی که می تواند در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - سفرها کاربرد داشته باشد.

در بخشی از اسناد داخلی که به گاردین ارائه شده صحبت از نحوه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - کارکرد دستیار هوشمند سیری با دستگاه های دیگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - به روش های مختلف شده است. یکی از این قابلیت ها امکان خواندن اعلان های پیام ها توسط سیری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - برای کاربرانی است که از ایرپاد استفاده می کنند. قابلیت دیگر شناسایی متن ترانه ها از طریق شزم و به واسطه سیری روی اپل واچ است. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - این احتمال می رود در آینده، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - سیری امکان دسترسی به اپ استور را هم داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل

یکی از قابلیت های مهم دیگر، دستور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - دادن به سیری از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - طریق یک دستگاه برای اجرا روی دستگاهی دیگر است. به عنوان مثال در اپل واچ درخواست پخش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - یک آهنگ روی اسپیکر هوشمند هوم پاد را می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - دهید.

اسناد همچنین اشاره به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - «پشتیبانی از سخت افزار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - جدید» برای «دستگاهی جدید» داشته. شاید چنین موضوعی خبر از عرضه هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2021 می دهد. در اسناد همچنین اسم رمز «Yukon - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - +1» به چشم می خورد. پیش از این هم در کدهای iOS 13 اسم رمز «Yukon» ذکر شده بود که احتمالاً مربوط به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - هدست واقعیت افزوده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - اپل است. از سوی دیگر احتمال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - رود از سال 2021 اپل تصمیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - به ارائه دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل در هر سال داشته - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - باشد. این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - در حالی است که به طور معمول کمپانی ساکن کوپرتینو در هر سال تنها یک نسخه به روز رسانی OS را ارائه می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - دهد.

اپل هنوز به هیچ یک از این گمانه زنی ها پاسخی نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone