🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24479.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فشار دادگستری آمریکا بر اپل و گوگل برای شناسایی خریداران دوربین اسلحه

دولت ایالات متحده در پی دسترسی به اطلاعات دستکم ۱۰ هزار کاربری است که از یک اپلیکیشن مربوط به اسلحه استفاده کرده‌اند. به گزارش فوربس وزارت دادگستری آمریکا از اپل و گوگل خواسته نام، شماره ...

دولت ایالات متحده در پی دسترسی به اطلاعات دستکم ۱۰ هزار کاربری است که از یک اپلیکیشن مربوط به اسلحه استفاده کرده‌اند.

به گزارش فوربس وزارت دادگستری - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - آمریکا از اپل و گوگل خواسته نام، شماره تلفن و آدرس IP - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - بیش از ۱۰ هزار کاربر اپلیکیشن Obsidian 4 را افشا کنند. کاربرد این اپ تنظیم دوربین های اسلحه کمپانی ATN، ضبط دامنه دید و استریم آن روی گوشی های هوشمند است. این اپ تنها در گوگل پلی بیش از ۱۰ هزار بار دانلود شده و تعداد نصب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - های آن از طریق اپ استور هم مشخص نیست.

این نخستین بار است که بازرسان دولت آمریکا خواستار دریافت اطلاعات شخصی کاربران یک اپ مشخص از اپل و گوگل شده اند. این درخواست به عنوان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - بخشی از روند بازرسی قاچاق دوربین اسلحه عنوان شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - اما نگرانی هایی را در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - رابطه با حریم شخصی کاربران در پی داشته است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان

ATN یکی از نام های شناخته شده در زمینه تولید دوربین های اسلحه پیشرفته است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - و اپلیکیشن Obsidian 4 هم برای تنظیم دقیق این دوربین ها به کار می رود. «اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده» که از زیر مجموعه های وزارت امنیت داخلی به شمار می رود، از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - مدتی قبل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - سرگرم تحقیق درباره صادرات غیرقانونی دوربین های ATN است.

به صورت تئوری این سازمان با اطلاع از نقاط جغرافیایی استفاده از اپ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - مذکور به مقصد محموله های قاچاق دوربین های ATN هم پی خواهد برد. با این حال کارشناسان هشدار داده اند که در صورت تسلیم اپل و گوگل در برابر این اداره، اطلاعات بسیاری از افراد بی گناه هم افشا خواهد شد و مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - هدف واقعی دولت از دستیابی به این اطلاعات چیست.

دولت با در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - دست داشتن اطلاعات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - حساسی مثل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - نام، شماره تماس و آدرس IP - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - به راحتی می تواند هر کاربری را ردیابی کند. علاوه بر این ممکن است این درخواست به مقدمه ای برای تلاش برای دریافت اطلاعات در مورد اپ های دیگر نیز بدل شود. هرچند به احتمال فراوان دو کمپانی مذکور به راحتی تسلیم این درخواست نمی شوند اما صرف مطرح شدن از سوی دولت هم تا حدودی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آزادشهر استان گلستان - نگران کننده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسنی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر هیتاچی MRO-W1000YS شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت آزادشهر گلستان روستای اردارتپه تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ورهرام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
اطراف جلال آباد آزادشهر هم سرویس کار مایکروفر هیتاچی دارید؟
پاسخ: بله در جلال آباد شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone