🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24505.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مسابقات SubT دارپا با هدف بهبود عملیات امداد رسانی برگزار می‌شود

دارپا با برگزاری مسابقه‌ای به عنوان SubT قصد دارد تا تکنولوژی روبات‌‌های جستجوگر را ارتقا دهد. این مسابقه با هدف بهبود امداد رسانی اولیه به مناطق صعب العبور به کمک ربات‌های جستجوگر برگزار می‌شود و ...

دارپا با برگزاری مسابقه‌ای به عنوان SubT قصد دارد تا تکنولوژی روبات‌‌های جستجوگر را ارتقا دهد. این مسابقه با هدف بهبود امداد رسانی اولیه به مناطق صعب العبور به کمک ربات‌های جستجوگر برگزار می‌شود و برنده آن ۵ میلیون دلار جایزه خواهد برد.

دارپا هر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - ساله با برگزاری مسابقات علمی، در تلاش برای ارتقای سطح صنایع مختلف (به خصوص رباتیک) است. یکی از این مسابقات دارپا که امسال برگزار می‌شود، SubT نام دارد. هدف این مسابقه ارتقای کیفیت امداد رسانی در مناطقی مانند تونل‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - معدنی، غارهای طبیعی و تونل‌های مترو یا فاضلاب شهری است.

چالشی که دارپا برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است شامل یافتن راه‌ها و تکنولوژی‌‌های خلاقانه و نوین به منظور نقشه برداری، راه‌یابی و جستجوی سریع مناطق زیر زمینی می‌شود. شرکت کنندگان هر بخش این مسابقه باید در طول مسیر مشخص، تعدادی آیتم جمع‌آوری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - کنند. هر شرکت کننده‌ای که آیتم بیشتری پیدا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - کند، برنده آن بخش می‌شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان
مرحله‌ای از مسابقه SubT

همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از طیف وسیعی از ربات‌ها بهره ببرند. تا این لحظه حدود ۲۰ ربات پرنده، ۶۲ ربات زمینی و یک ربات خودران در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - این مسابقه شرکت کرده‌اند. ایده اصلی این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - مراحل، مقابله با سختی‌های به وجود آمده در مسیر‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - مشخص شده زیر زمینی است. علاوه بر این شرکت کنندگان می‌توانند در دو حالت سیستمی و مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

در حالت سیستمی، شرکت کنندگان با طراحی سخت‌افزار مناسب جهت پیمایش مناطق - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - صعب العبور، با هدف ارائه راهکار‌های عملیاتی و اکتشاف محدوده‌های جدید وارد مسابقه می‌شوند. در حالت مجازی اما هدف از شرکت در مسابقه، توسعه الگوریتم‌های ریاضی و برنامه‌های شبیه‌سازی با استفاده از مدل‌های مجازی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - است. شرکت کنندگان این حالت در فضا‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - شبیه‌سازی شده زیر زمینی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - اقدام به رقابت خواهند کرد.

به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - گفته این سازمان، فضا‌های زیرزمینی به دلیل ساختار پیچیده و شرایط خطرناک برای امداد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - رسانان همواره جزو چالش‌های عاملین انسانی بوده اند. دارپا با برگزاری این مسابقه سعی دارد که ریسک عملیات امدادرسانی را تا حد ممکن کاهش دهد. فینال این مسابقات در مرداد سال آینده برگزار خواهد شد و برندگان هر بخش تا ۵ میلیون دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone