🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24511.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چرا ویکی پدیا در اروپا و خاورمیانه از دسترس خارج شد؟

اختلال ویکی پدیا در روزهای جمعه و شنبه، این وبسایت را در اروپا و بخش هایی از خاورمیانه از دسترس خارج کرد. سخنگوی بنیاد غیر انتفاعی ویکی مدیا دلیل این موضوع را حمله سایبری توسط ...

اختلال ویکی پدیا در روزهای جمعه و شنبه، این وبسایت را در اروپا و بخش هایی از خاورمیانه از دسترس خارج کرد.

سخنگوی بنیاد غیر انتفاعی ویکی مدیا دلیل این موضوع را حمله سایبری توسط خرابکاران عنوان کرده است. در حالی که پست بلاگ این بنیاد اشاره ای به آنچه که دقیقاً اتفاق افتاده نداشته اما حساب کاربری توئیتر آلمان ویکی مدیا تأیید کرده که حملات محروم سازی از سرویس توزیع شده (DDoS) این دانشنامه آنلاین را از دسترس خارج کرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان

محروم سازی از سرویس توزیع شده نوعی حمله است که هکرها سرور یا شبکه را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - با ترافیکی بیش از تحمل ظرفیت آن هدف قرار می دهند و به این ترتیب خدمات آن را از کار می اندازند. ویکی مدیا درباره حمله اخیر اعلام کرده:

«ما این حملات را محکوم می کنیم. موضوع، تنها از دسترس خارج شدن ویکی پیدا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - نیست. حملات مخرب، حقوق اساسی همگانی برای دسترسی آزاد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - به اطلاعات و به اشتراک گذاری آنها را تهدید می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - کند. ما در جنبش و بنیاد ویکی مدیا متعهد هستیم که از این حقوق برای همه محافظت کنیم».

ظاهراً ویکی پدیا همچنان در بخشی از بریتانیا، لهستان، فرانسه، آلمان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - و ایتالیا از دسترس خارج است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - و ویکی مدیا تلاش می کند دسترسی ها را به شرایط پایدار سابق باز گرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone