🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24487.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل و داستان همیشگی آپدیت گوشی‌های اندرویدی

دارندگان گوشی‌های پیکسل گوگل احتمالا از امروز با غرور بیشتری در خیابان راه می‌روند، چرا که به جز گوشی اسنشال فون (که خود اندی روبین و ۱۰ کارمند دیگر شرکت اسنشال از آن استفاده می‌کنند) ...

دارندگان گوشی‌های پیکسل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوگل احتمالا از امروز با غرور بیشتری در خیابان راه می‌روند، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - چرا که به جز گوشی اسنشال فون (که خود اندی روبین و ۱۰ کارمند دیگر شرکت اسنشال از آن استفاده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌کنند) باقی کاربران حداقل چند ماه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - باید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای تجربه اندروید ۱۰ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - صبر کنند؛ شاید هم تا ابد.

اندروید 9 فقط روی 10 درصد از گوشی ها نصب شده است

اندروید تقریبا روی ۲ میلیارد گوشی نصب شده است ولی در بهترین حالت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - حدود 100 میلیون دستگاه از آخرین نسخه آن بهره مند می شوند؛ اگر خیلی خوش‌بین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - باشیم ۲۰۰ میلیون بیشتر نمی‌شود. برای مثال نسخه فعلی اندروید ۹ روی ۱۰ درصد از گوشی‌ها نصب شده، یا اندروید ۸ که دو سال از معرفی آن می‌گذرد، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲۸ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. مشکلی که اپل هم هر سال کنایه‌ای به آن میزند و به درصد نصب جدیدترین نسخه iOS روی آیفون‌هایش می بالد و آن را به نوعی بر سر «رقیب» ازلی‌اش می‌کوبد.

بنا بر تجربه‌ای که تا الان کسب کردیم، می‌دانیم که گوشی‌های غیر پیکسلی حداقل ۱۲ ماه باید صبر کنند تا بتوانند از اندروید ۱۰ استفاده کنند. بسیاری از این گوشی‌ها همین «چند ماه پیش» به اندروید پای آپدیت شده‌اند. با این حال «پادشاه» آپدیت در دنیای اندرویدی یا همان نوکیای خودمان، به ۵۳ روز زمان نیاز داشت تا اولین گوشی خود را به اندروید ۹ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - آپدیت کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان

سم باکان (Sam Bakkan) یکی از مدیران ارشد شرکت بازاریابی وان اسپن (OneSpan) اهمیت آپدیت اندروید را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این گونه بیان می‌کند:

به جز بهره بردن از ویژگی‌های جدید، آپدیت‌های اندروید از گوشی شما بهتر محافظت می‌کنند.

اگر بخواهیم این جمله را باز کنیم، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - متوجه می‌شویم که ویژگی‌های جدید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - اندروید فقط در دارک مود (Dark Mode) خلاصه نمی‌شود. مهمترین ویژگی هر نسخه جدید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - اندروید، افزایش امنیت گوشی شماست. یعنی اگر گوشی شما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - به اندروید‌های جدید‌تر آپدیت نشود، احتمالا در معرض انواع و اقسام مشکلات امنیتی قرار خواهید گرفت. کافیست کلمه‌های «امنیت» و «اندروید» را در دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - جست و جو کنید تا با صدها گزارش و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - خبر از نقص‌های امنیتی اندروید بمباران شوید.

گوگل برای امنیت اندروید چه کار کرده است؟

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان

گوگل با معرفی پروژه Mainline تا حدودی سعی کرده که سرعت بروزرسانی‌های امنیتی اندروید را بیشتر کند. عملا می‌توان گفت که خود گوگل هم از این مشکلات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - به ستوه آمده و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصمیم گرفته که خودش به تنهایی کنترل اوضاع را در دست بگیرد. قرار است این پروژه آپدیت‌های امنیتی اندروید را از طریق گوگل پلی به کاربران ارائه دهد. اما این داستان کمی خنده‌دار است، زیرا این پروژه فقط روی گوشی‌هایی که اندروید ۱۰ دارند قابل اجراست. یعنی فقط پیکسل ها و ۱۱ عدد گوشی اسنشال فون.

با فرض این که طی ۶ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ماه آینده (اگر سامسونگ دارید، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - بخوانید حداقل ۱۲ ماه) کمپانی‌های مختلف، گوشی‌های خود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - را به اندروید ۱۰ آپدیت کنند، از آن پس می‌توان گفت که این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - پروژه کارآمد خواهد بود. به زبان ساده یعنی پس از ۲-۳ سال این پروژه می‌تواند به شرکت‌های مختلف برای ارائه مداوم آپدیت‌های امنیتی به کاربران خود کمک کند. با این حال باز هم بعضی از آپدیت‌های امنیتی به همراه نسخه‌ اصلی سیستم‌عامل ارائه می‌شوند که به کمک این پروژه نیز نمی‌توان به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این مشکل پایان داد.

گوگل برای حل مشکلات آپدیت چه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - کار کرده است؟

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان

می‌توان جواب سوال فوق را در پروژه Treble جست و جو کرد. هدف گوگل ارائه هسته مرکزی اندروید به سازندگان گوشی بود که به کمک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن و اضافه کردن ویژگی‌های اختصاصی، اندروید نهایی را زودتر به دست کاربران برسانند. البته بعضی از شرکت ها هم زیادی روی می کنند، مثلا نوت ۱۰ از حضور ۳ اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - مختلف ایمیل رنج می‌برد.

اما (می‌دانیم انتظار این اما را می‌کشیدید) همانند پروژه MainLine این قابلیت نیز به اندروید اوریو یا ۸ نیاز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - آیا تغییری در سرعت ارائه اندروید جدید به گوشی شما ایجاد شد؟ قطعا نه. چون اگر غیر از این بود، شما به جای خواندن این متن، مشغول سر و کله زدن با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارک مود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - اندروید ۱۰ بودید. مگر آن که پیکسل داشته باشید یا برای اسنشال کار می‌کنید.

آیا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشکل فقط گوگل است؟

خیر. مشکل اصلی، شرکت‌های سازنده گوشی، شرکت‌های تولید کننده پردازنده، اپراتور‌های خدمات همراه (این یکی خوشبختانه شامل ما نمی‌شود) و خود کاربران هستند [چرا خود کاربران؟ انتهای متن به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این سؤال جواب می دهیم]. برای روشن شدن این موضوع، مراحل آپدیت یک گوشی هوشمند به جدیدترین نسخه اندروید را توضیح خواهیم داد که شامل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲ فاز متفاوت می‌شود:

فاز اول

  1. ارائه بستر توسعه نرم‌افزار (PDK) توسط گوگل به سازندگان گوشی چند هفته قبل از عرضه رسمی آن
  2. همگام سازی PDK با بستر‌های اختصاصی هر کمپانی
  3. همگام‌سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - (این همان دردسری است که تولید کنندگان پردازنده به وجود می‌آورند)
  4. فراهم کردن ابتدایی‌ترین قابلیت‌ها نظیر برقراری تماس
  5. اضافه کردن شخصی‌سازی‌های جداگانه هر کمپانی (مثل رابط کاربری One UI سامسونگ)
  6. تست نرم‌افزار به صورت داخلی در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - هر کمپانی (همان بتا تست)
  7. تست توسط کاربران عضو دایره بتا

فاز دوم

  1. اطمینان از کارکرد تمام ویژگی‌های اصلی (وای‌فای، بلوتوث، دوربین و غیره)
  2. هماهنگ کردن با اپراتور‌های خدمات همراه (این تنها برتری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ما نسبت به دیگر کشورهاست)
  3. عرضه نسخه جدید به کاربران
  4. پشتیبانی از آپدیت و رفع مشکلات جا مانده
راه حل چیست؟

اگر هنوز هم امید به آپدیت گوشی خود دارید، یا باید منتظر باشید که مراحل بالا طی شود و بعد از ۱۲ ماه نسخه جدید اندروید به دستتان برسد، یا باید گوگل پیکسل بخرید که جزو آن دسته از کاربران مغرور قرار بگیرید، یا اینکه برای اندی روبین کار کنید. البته کسی آیفون را از شما نگرفته و همواره می‌توانید به سوی اپل پناه ببرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone