🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24500.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پروتون میل انتخاب احتمالی هواوی برای جایگزینی جیمیل در میت 30

بر اساس اخباری که اخیرا در مورد وضعیت گوشی پرچمدار هواوی یعنی میت 30 منتشر شده، به دلیل تحریم‌های کاخ سفید علیه هواوی این گوشی پرچمدار به همراه اپ‌ها و سرویس‌های گوگل پلی عرضه نخواهد ...

بر اساس اخباری که اخیرا در مورد وضعیت گوشی پرچمدار هواوی یعنی میت 30 منتشر شده، به دلیل تحریم‌های کاخ سفید علیه هواوی این گوشی پرچمدار به همراه اپ‌ها و سرویس‌های گوگل پلی عرضه نخواهد شد که شامل Gmail هم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌شود. حالا با توجه به پستی که در وبسایت ProtonMail منتشر شده احتمالا پروتون میل (ProtonMail) سرویس جایگزینی برای جیمیل باشد.

در این پست آمده که هواوی در حال انجام مذاکراتی با این شرکت است تا سرویس ایمیل رمزگذاری شده آن را در گوشی‌های آینده خود مورد استفاده قرار دهد. این سرویس احتمالا به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - صورت پیشفرض در اسمارت‌فون‌های هواوی نصب خواهد شد و یا در فروشگاه اپ اختصاصی آن یعنی App Gallery برای دانلود کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران

این مذاکرات توسط مدیر اجرایی پروتون میل اندی ین تایید شده است. البته ین اعلام نکرده که آیا شرکت آن‌ها به هواوی اجازه استفاده از اپ ایمیل را خواهد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - داد یا خیر. با توجه به اینکه پروتون میل در سوییس توسعه داده شده، بنابراین شامل تحریم‌های آمریکا نمی‌شود.

در حال حاضر پروتون میل برای کاربران iOS - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - و اندروید در دسترس قرار دارد و نسخه دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - آن هم برای استفاده کاربران PC توسعه داده شده است. این سرویس ایمیل از رمزگذاری دو سویه (end-to-end encryption) استفاده می‌کند. با این روش شرکت سازنده قادر به خواندن پیام‌هایی که کاربر فرستاده یا دریافت کرده نخواهد بود.

پروتون میل در پست خود قید کرده که گوگل به امنیت و حریم شخصی کاربران احترام نمی‌گذارد و اپی مثل Gmail با فروختن داده‌های کاربران به شرکت‌های تبلیغاتی پول کلانی برای این شرکت به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این آن‌ها عقیده دارند که سرویس‌هایی مثل پلی استور و اپ استور اپل انحصار کنندگان حوزه توزیع اپلیکیشن‌ها هستند. به همین دلیل پروتون میل با وجود اینکه برای دستیابی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - به کاربران بیشتر به اپ استور و گوگل پلی نیاز دارد اما از پلتفرم‌های دیگر مثل گلکسی استور سامسونگ، اپ استور آمازون و اپ گالری هواوی هم استفاده می‌کند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - در حال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - حاضر پروتون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - میل 17 میلیون کاربر جهانی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone