🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21067.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

امکان مشاهده اشکال توسط افراد نابینا با تحریک قشر بینایی [تماشا کنید]

آسیب به چشم یا عصب بینایی باعث نابینایی افراد بالغ می‌شود، البته مغز این افراد آسیبی نمی‌بیند. اخیرا تیمی از محققان توانسته‌اند از الکترودهای کاشتنی استفاده کنند که باعث تحریک در یک توالی پویا می‌شود ...

آسیب به چشم یا عصب بینایی باعث نابینایی افراد بالغ می‌شود، البته مغز این افراد آسیبی نمی‌بیند. اخیرا تیمی از محققان توانسته‌اند از الکترودهای کاشتنی استفاده کنند که باعث تحریک در یک توالی پویا می‌شود و اشکال را روی قشر بینایی ردیابی می‌کنند و افراد می‌توانند آن‌ها را ببینند.

برای دهه‌ها محققان بدنبال دستگاهی بودند که توسط آن بتوان با دور زدن چشم‌های آسیب‌ دیده و رساندن اطلاعات توسط یک دوربین به مغز، امکان مشاهده محیط اطراف را برای افراد نابینا فراهم کرد. به تازگی مقاله‌ای در ژورنال «Cell» منتشر شده که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - خبر از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - نزدیکی به این هدف می‌دهد.

نویسنده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - ارشد این تحقیق، «دنیل یوشور» اعلام کرده:

«هنگامی که از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - تحریک الکتریکی برای ردیابی حروف به صورت مستقیم روی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - مغز بیماران استفاده کردیم، آن‌ها توانستند شکل حرف را ببینند و به درستی انواع مختلف آن‌ها را تشخیص دهند. آن‌ها اعلام کردند که نقاط درخشان یا خطوط تشکیل‌دهنده حروف را مانند آسمان‌نویسی دیده‌اند.»

در گذشته محققان دیگری بدنبال تحریک قشر بینایی بودند، اما به موفقیت کمتری در مقایسه با تحقیق جدید دست پیدا کردند. در روش‌های قبلی هر الکترود مانند یک پیکسل در نمایشگر رفتار می‌کرد و تعداد بالایی از آن‌ها به صورت همزمان تحریک می‌شدند. در این روش‌ها افراد می‌توانستند نقاط درخشان را تشکیل دهند، اما شناسایی اشکال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - نهایی یا نحوه شکل‌گیری آن‌ها سخت بود.

در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - این تحقیق ۴ فرد بینا و ۲ فرد نابینا حضور داشتند. الکترودهای مغز در افراد بینا برای نظارت روی حمله صرع مورد استفاده قرار گرفت. این الکترودها به عنوان بخشی از بررسی دستگاه پروتز قشر بینایی روی قشر بینایی افراد نابینا گذاشته شد. تحریک چندین الکترود به صورت متوالی، حس اشکال را به اطراف منتقل کرد و آن‌ها توانستند به درستی آن‌ها را تشخیص دهند.

به گفته محققان، این روش نشان می‌دهد که امکان تشخیص و شناسایی اشکال بصری توسط افراد نابینا وجود دارد. این دستگاه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌تواند اطلاعات را مستقیما به مغز افراد ارسال کند و آن‌ها قادر به تشخیص اشکال باشند. با وجود چنین موضوعی، محققان به چندین مشکل در این فرایند اشاره کرده‌اند که باید پیش از استفاده بالینی برطرف شوند. این تیم برای توسعه الکترودهای مخصوص باید با مهندسان مغز و اعصاب همکاری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone