🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21074.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل مخابرات: راه‌اندازی VDSL در کشور به سرمایه‌ای ۴۳۰۰ میلیارد تومانی نیاز دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در روزهای شیوع کرونا ترافیک اینترنت کشور رشد بسیاری داشته و درآمد حاصل از اینترنت نیز به مراتب بیشتر شده است. به گفته او، امروزه شرکت مخابرات به بیش ...

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در روزهای شیوع کرونا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - ترافیک اینترنت کشور رشد بسیاری داشته و درآمد حاصل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - از اینترنت نیز به مراتب بیشتر شده است. به گفته او، امروزه شرکت مخابرات به بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر سرویس اینترنت ADSL ارائه می‌دهد و ۲۹ میلیون نفر نیز مشترکین تلفن ثابت در کشور هستند. صدری با اشاره به رشد درآمدهای مخابراتی اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - که راه‌اندازی VDSL - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - در کشور به سرمایه‌ای بیش از ۴ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

«مجید صدری» در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه به ذکر نکاتی درباره شرکت مخابرات در این روزها پرداخت. صدری رشد ۱۵۵ درصد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - ترافیک بین‌الملل و رشد ۲۱۰ درصدی ترافیک داخلی را از جمله دستاوردهای این شرکت دانست و از آن سو اعلام کرد که در زمینه تلفن ثابت یک کاهش درآمدی ۱۷ درصدی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - در سال گذشته به وجود آمده است: «برای اولین بار شاهد افزایش درآمد در دیتا بودیم.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان

به گفته صدری درآمد کل شرکت حدود ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. ۲۲ درصد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - افزایش درآمد عملیاتی ، ۶۷ درصد افزایش درآمد خدمات داده، ۱۵ درصد درآمد افزایش درآمد پهن باند نیز از جمله رشد‌های درآمدی شرکت مخابرات به حساب می‌آید. او تاکید دارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - که تا آخر سال ۹۸، قیمت سهام مخابرات بازده ۲۰۲ درصدی داشته است.

مجید صدری در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - این نشست اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - این شرکت در زمینه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - FTTH و VDSL یک میلیون پورت نصب شده دارد. به گفته صدری توسعه VDSL در کشور نیازمند یک سرمایه‌گذاری بالا است که رقم آن ۴۳۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است. گفتنیست صبح دیروز، وزیر ارتباطات کشورمان نیز در نشست خبری روز جهانی ارتباطات به معاون اول ریاست جمهوری همین رقم را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - برای راه‌اندازی VDSL گفته بود و «اسحاق جهانگیری» وعده فراهم شدن این هزینه را به او داد.

صدری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - همچنین اعلام کرده برای جذب این سرمایه‌ راه‌های لازم به هیات مدیره ارائه شده است: «قطعا به دنبال توسعه در این بخش هستیم و اینکه در نهایت چه راهی برای تامین این سرمایه استفاده می کنیم به تصمیم هیات مدیره بستگی دارد.» آنطور که او در این نشست اعلام کرد مخابرات طبق تعهد خود باید ۵۵۰ هزار پورت VDSL را تا ۱۵ روز دیگر راه‌اندازی کند. به گفته او از مجموعه پورت‌هایی که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - مخابرات در تهران و قم راه‌اندازی کرده تا کنون ۲۹۰هزار نفر در پورتال مخابرات برای دریافت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - این سرویس درخواست خود را ثبت کرده‌اند که با ۲۰۰ هزار درخواست موافقت شده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان

به گفته صدری اساس فعالیت‌های مخابرات از سال گذشته بر اساس تولیدات داخلی بوده و امروزه بیش از ۸۰ درصد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - تجهیزات استفاده شده در این شرکت در سراسر کشور با استفاده از تولیدات داخل فراهم شده است. به باور صدری این کار منجر به کاهش گسترده ارزبری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - در خرید تجهیزات می‌شود؛ او همچنین تاکید می‌کند تمامی نرم‌افزارهای کلیدی شرکت مخابرات نیز از مجموعه‌های داخلی است.

صدری در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت در دوران کرونا توضیح داد که این شرکت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - با همکاری گسترده با ستاد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - اجرایی فرمان امام، در راه اندازی سامانه ۴۰۳۰، تلاش زیادی انجام داده و اکنون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - این سامانه، پاسخگوی مخاطبان در سراسر کشور به طور ۲۴ ساعته است.

گفتنیست صدری در خلال صحبت‌های خود از افزایش ۳۰ درصدی دزدی کابل های مخابراتی در نقاط - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بیجار استان کردستان - و شهرهای مختلف در دوران شیوع کرونا داد و آن را یک مساله تاسف‌بار خواند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone