🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21069.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: در مورد اوپن سورس اشتباه می‌کردیم

«برد اسمیت»، رییس و مشاور حقوقی ارشد مایکروسافت اعتراف کرد که موضع پیشین این شرکت در قبال رویکرد متن باز اشتباه بوده است. سال ۲۰۰۱ «استیو بالمر» مدیرعامل وقت مایکروسافت در جمله‌ای معروف لینوکس را ...

«برد اسمیت»، رییس و مشاور حقوقی ارشد مایکروسافت اعتراف کرد که موضع پیشین این شرکت در قبال رویکرد متن باز اشتباه بوده است.

سال ۲۰۰۱ «استیو بالمر» مدیرعامل وقت مایکروسافت در جمله‌ای معروف لینوکس را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - به «سرطان» - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - تشبیه کرده بود. مدت کوتاهی پس از این حرف بیل گیتس نیز مجوز همگانی گنو (GNU GPL) را به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - «پک من» تشبیه کرد. البته مایکروسافت سال‌ها بعد با لینوکس آشتی کرد و حالا اسمیت که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - یکی از وکلای ارشد مایکروسافت در نبرد با نرم افزارهای دنیای متن باز به شمار می‌رفت، اعتراف کرده که او نیز در مورد اوپن سورس اشتباه می‌کرده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان

اسمیت که در مورد موضوعات کامپیوتری در MIT سخنرانی می‌کرد، گفت:

«زمانی که در آغاز قرن بیست و یکم اوپن سورس رشد انفجاری کرد، مایکروسافت در طرف اشتباه تاریخ قرار داشت و این را در مورد خودم هم می‌توانم بگویم. خبر خوب اینکه زندگی به اندازه کافی طولانی است و می‌توانید یاد بگیرید که نیاز به تغییر دارید.»

مایکروسافت حالا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - بزرگ‌ترین مشارکت‌کننده در پروژه‌های اوپن سورس در دنیاست.

مایکروسافت با توجه به توسعه دهندگان فضای ابری و با تصاحب گیت هاب در سال ۲۰۱۸، رویکردش نسبت به متن باز را تغییر داده و حتی ویندوز ۱۰ را برای توسعه دهندگانی که از زیرسیستم ویندوز برای لینوکس استفاده می‌کنند با کرنل شخصی سازی شده لینوکس عرضه می‌کند.

غول نرم افزاری حالا بزرگ‌ترین مشارکت‌کننده در پروژه‌های اوپن سورس در دنیاست و از این لحاظ فیسبوک، داکر، گوگل، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - آپاچی و بسیاری از شرکت‌های دیگر را پشت سر گذاشته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - است.

مایکروسافت در سال های اخیر تلاش کرده رویکرد متن باز را در پاورشل، ویژوال استودیو کد و حتی موتور اصلی جاوا اسکریپت مایکروسافت اج پیاده کند. این کمپانی در همکاری با شرکت کنونیکال اوبونتو را به ویندوز ۱۰ آورد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گالیکش استان گلستان - و فوریه ۲۰۱۶ شرکت Xamarin را خرید تا پورت اپ‌ها را برای اندروید، iOS و macOS آسان تر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone