🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21065.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اوبر و تعدیل دوباره نیروها؛ احتمال اخراج هزاران کارمند وجود دارد

در اوایل ماه جاری میلادی اوبر نزدیک به ۱۴ درصد از نیروهای خود را اخراج کرد و حالا بر اساس گفته منابع نزدیک به آن، انتظار می‌رود این شرکت دوباره دست به تعدیل نیرو بزند ...

در اوایل ماه جاری میلادی اوبر نزدیک به ۱۴ درصد از نیروهای خود را اخراج کرد و حالا بر اساس گفته منابع نزدیک به آن، انتظار می‌رود این شرکت دوباره دست به تعدیل نیرو بزند و کارمندان بیشتری را اخراج کند.

اوبر اواخر ماه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - مارس ۲۸,۶۰۰ کارمند در سراسر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - جهان داشت که ۱۶,۲۰۰ نفر آن‌ها در خارج از ایالات متحده آمریکا مشغول به فعالیت بودند. نزدیک به ۲ هفته پیش این شرکت تصمیم به اخراج ۳۷۰۰ کارمند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - خود گرفت که ۱۴ درصد از کل نیروهای آن را تشکیل می‌دهند. حالا بر اساس گفته منابع، به نظر می‌رسد با دور جدیدی از تعدیل نیرو در آن روبه‌رو خواهیم شد. در حالی که اخراج مجدد کارمندان به صورت رسمی از سوی اوبر اعلام نشده، سخنگوی آن در این زمینه اعلام کرده:

«همانطور که انتظار دارید، این شرکت در حال بررسی تمام سناریوهای ممکن است تا بتواند قوی‌تر از همیشه از بحران کنونی عبور کند.»

مدیرعامل اوبر، «دارا خسروشاهی» و تیم وی هنوز تصمیمی درباره اخراج بیشتر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - کارمندان نگرفته، با این حال منابع نزدیک به آن اعلام کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - این شرکت ابایی از اخراج تعداد بیشتری از نیروها ندارند، مخصوصا اگر اوبر تصمیم به تصاحب «Grubhub» بگیرد. با تصاحب این سرویس، شاهد تداخل کار نیروها خواهیم بود، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - بنابراین تعدیل نیرو منطقی به نظر می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل

بر اساس گفته منابع، اوبر در آخرین جلسه خود خبر از یک بسته ویژه برای کارمندان اخراجی داده که شامل ۱۰ هفته حقوق و مراقبت‌های بهداشتی تا اواخر سال ۲۰۲۰ می‌شود.

انتظار می‌رود نیروهای اخراجی جدید در بخش حمل و نقل و همچنین خودروهای خودران، «گروه فناوری‌های پیشرفته» فعالیت داشته باشند. با این وجود مدیر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - این گروه اشاره‌ای به امکان اخراج نیروهای خود نکرده، البته مدیر بخش حمل و نقل چنین هشداری را به کارکنان داده است.

یکی از دلایل اخراج - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - ۳۷۰۰ نیروی اوبر در دو هفته پیش، تعطیلی برخی بخش‌های بین‌المللی این شرکت است. در سال ۲۰۱۹ نیز این شرکت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خلخال استان اردبیل - در چندین بازه تصمیم به اخراج کارمندان خود گرفت که شمار آن‌ها به ۱۱۰۰ نفر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone