🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21073.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ سپارکس در پی ایجاد اعتماد بین خریداران و فروشندگان آنلاین است

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، اینکه خرید اینترنتی از یک فروشگاه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و آگهی داشته باشید و سرتان کلاه برود؛ چه به عنوان خریدار چه به عنوان فروشنده. گاهی پیش می‌آید ...

شاید برای شما هم اتفاق - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - بیفتد، اینکه خرید اینترنتی از یک فروشگاه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و آگهی داشته باشید و سرتان کلاه برود؛ چه به عنوان خریدار چه به عنوان فروشنده. گاهی پیش می‌آید کالایی می‌خرید و بعد از پرداخت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - وجه، هیچ وقت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - رنگ کالا را نمی‌بینید و گاهی بعد از خرید و تست متوجه می‌شوید که کالا تقلبی یا خرابی برایتان ارسال شده است. از آنسو ممکن است فروشنده باشید و نتوانید پول خودتان را از خریدار بگیرید و او را هم پیدا نکنید. مشکلات داد و ستد در فضای مجازی همین است و سپارکس (Separex) برای حل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - این مشکل شروع به فعالیت کرده است.

تیم سپارکس خودشان زخم خورده این نوع کلاهبرداری‌ها هستند و بعد از اینکه فهمیدند بسیاری از اطرافیانشان نیز به همین مشکلات برخوردند،‌ تصمیم گرفتند تا برای ایمن سازی معاملات آنلاین در بازار تجارت الکترونیک آستین بالا بزنند. «هیربد لطفیان» و «نسترن کچچیان» موسس‌های سپارکس به شمار می‌آیند و با استارتاپ فین‌تکی خود قصد دارند تا حلقه مفقوده‌ای به اسم اعتماد را در خریدهای اینترنتی پیدا کنند.

آنها مجوزهای لازم از جمله ای‌نماد را گرفتند و حالا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - شش ماهی است که در این حیطه فعالیت می‌کنند. ماموریت آنها نبرد با کلاهبرداران اینترنتی است و اعتقاد دارند فعالیت‌شان خبر بدی برای این دسته از افراد خواهد بود چرا که آنها «تامین‌کننده امنیت» هستند.

این سرویس در واقع با قرار گرفتن میان فروشنده و خریدار، نقش معتمد را بازی می‌کند و تا همه چیز از سوی هر دو طرف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - تایید نشود، انتقال پول صورت نمی‌گیرد. به این صورت که خریدار، وجه را در اختیار سپارکس به امانت می‌گذارد و خرید می‌کند. وقتی فروشنده، کالا را به خریدار انتقال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - داد، او تایید می‌کند که داد و ستد به درستی انجام شده و حالا سپارکس، پول را به فروشنده انتقال می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - اگر هم در این میان، تخلفی صورت گیرد، داد و ستد باطل می‌شود و پول - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - و کالا به صاحبان خود بازگردانده می‌شود.

لطفیان درباره جزییات کار این پلتفرم با به دیجیاتو چنین می‌گوید: «فروشندگان در سیستم ما احراز هویت می‌شوند و خریداران می‌توانند از فروشندگان مهلت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - تست بخواهند تا کالایی که به دستشان می‌رسد را امتحان کنند و تنها در صورت رضایت کامل است که وجه به فروشنده داده می‌شود.» او می‌گوید آنها آنسو ماجرا یعنی فروشندگان را نیز در نظر گرفته‌اند: «فقط زمانی که کل مبلغ کالا توسط خریدار تامین شده باشد، فروشنده کالای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - خود را ارسال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان

لطفیان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌گوید سقف خریدهای اینترنتی در پلتفرم آنها ۲۵ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - میلیون تومان خواهد بود و تنها کالاهای مجاز در این سرویس به خرید و فروش خواهند رسید.

او باور دارد که آنها امکاناتی در اختیار فروشندگان و مشتریان قرار می‌دهند تا به یک معامله مطمئن برسند:‌ «تلاش ما این است که مردم را از انواع کلاهبرداری‌های اینترنتی آگاه کنیم تا در مرحله اول، خود آنها با دقت بیشتری دادوستد کنند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - ایجاد حس امنیت در مردم، اصلی‌ترین مسئولیت سپارکس است.»

اما خود اعتماد به سپارکس هم چالشی است که این مجموعه سعی کرده تا با داشتن مجوزهای لازم بتواند اعتماد کاربران را جلب کند. «کچچیان» در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید: «ما هم ای‌نماد دو ستاره گرفتیم و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - هم به جای اینکه از درگاه‌های واسطه استفاده کنیم از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - درگاه‌های بانکی معتبر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - کشور استفاده می‌کنیم و قرارداد رسمی با بانک ملت داریم.» کچچیان باور دارد هرچه از فعالیت سپارکس بگذرد، اعتماد مردم نسبت به آنها بیشتر خواهد شد: - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - «نمی‌خواهیم وقتی مردم سرشان کلاه رفت به فکر استفاده از سپارکس بیفتند بلکه می‌خواهیم نوشداروی قبل از این اتفاق باشیم.»

کچچیان همچنین تاکید دارد که آنها در پایان وقت اداری هر روز، تمامی تراکنش‌هایی که به سرانجام رسیده باشند و مشکلی نداشته باشند را تسویه می‌کنند و این کار را روزانه انجام می‌دهند: «در واقع ما از خواب پول برخلاف برخی پلتفرم‌ها استفاده نمی‌کنیم.» او دلیل نداشتن اپلیکیشن برای این سامانه را نیز محیط امن‌تر وب معرفی می‌کند:‌ «موارد مشابه در حد جهانی نیز برای بیشتر برقرار کردن امنیت از بستر وب استفاده می‌کنند چرا که چالش در این بستر کمتر است و دست ما برای داشتن امنیت بیشتر کاربران بازتر.»

لطفیان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روزی به سمت تبدیل شدن به یک سایت آگهی پیش بروند یا خیر به دیجیاتو می‌گوید: «نه لااقل در برنامه فعلی قصد نداریم تبدیل به یک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - سایت درج آگهی شویم اما می‌توانیم به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - عنوان یک بازوی ایمن کننده برای تمامی سایت‌های فعال در این حوزه‌ها و یا حتی فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و کوچک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - و خانگی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - نیز ظاهر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کاشان استان اصفهان - شویم.»

استارتاپ سپارکس می‌تواند بستری امن برای خریدهای اینترنتی ایجاد کند و نقش یک واسط معتمد را بازی کند تا با استفاده از آن، هر خرید اینترنتی مطمئن باشد و هم فروشنده و هم خریدار مطمئن باشند که یک معامله مناسب و به دور از مشکلات انجام می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با این سرویس می‌توانید از وبسایت رسمی آنها بازدید نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone