🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17437.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

لاجیتک از کیبورد فولیو تاچ مجهز به ترک‌‌پد برای آپید ایر رونمایی کرد

اپل دیشب در مراسمی از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی کیبورد فولیو تاچ لاجیتک مجهز به ترک‌پد برای این محصول هستیم. کیبورد جدید لاجیتک مانند فولیو تاچ برای آیپد پرو، ...

اپل دیشب در مراسمی از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی کیبورد فولیو تاچ لاجیتک مجهز به ترک‌پد برای این محصول هستیم.

کیبورد جدید لاجیتک مانند فولیو تاچ برای آیپد پرو، یک کیبورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - فول سایز همراه با نور پس زمینه است که از ترک‌پد بهره می‌برد. نسخه جدید سیستم عامل iPadOS از ژست‌های ترک‌پد پشتیبانی می‌کند، بنابراین وجود این ویژگی در کیبورد لاجیتک منطقی به نظر می‌رسد.

قیمت کیبورد فولیو تاچ لاجیتک برابر ۱۶۰ دلار است و به عنوان جایگزینی برای مجیک کیبورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - وارد بازار خواهد شد. این شرکت برای ساخت کیبورد جدید خود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - از پارچه نرم با رنگ خاکستری استفاده کرده و برای آن یک قاب درنظر گرفته که آپید ایر جدید را پوشش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس

این کیبورد به وسیله اسمارت کانکتور به آیپد ایر متصل می‌شود، بنابراین نیازی به شارژ آن نخواهد بود. فولیو تاچ آیپد ایر و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - آپید پرو شباهت زیادی با یکدیگر دارند، با این حال تفاوت‌هایی میان آن‌ها نیز به چشم می‌خورد که برای مثال می‌توان به برش کوچکتر برای دوربین، برش دکمه پاور برای استفاده از تاچ آیدی و همچنین ابعاد مناسب تبلت جدید اپل اشاره کرد.

این کیبورد مجهز به ترک‌پد از ماه آینده میلادی توسط سایت رسمی لاجیتک و همچنین فروشگاه آنلاین اپل قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس

اپل دیشب آیپد ایر جدید را معرفی کرد که از پیشرفته‌ترین تراشه این کمپانی تا به امروز یعنی A14 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - Bionic بهره می‌برد. این چیپ با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده و همچنین دارای ۶ هسته پردازشی و GPU با ۴ هسته است.

آیپد ایر جدید به صفحه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - نمایش نمایش ۱۰.۹ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - اینچی از نوع Liquid Retina و رزولوشن ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ پیکسل مجهز شده و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - همچنین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مرودشت استان فارس - از پورت USB-C بهره می‌برد. روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و همچنین کاربران تماس‌های تصویری به یک سنسور ۷ مگاپیکسلی دسترسی دارند. این تبلت با قیمت پایه ۵۹۹ دلار و در ۵ رنگ وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone