🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17436.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد. «SoFi»، نخستین استادیوم جهان است که تصاویر ویدیویی با کیفیت ...

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - استادیوم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - «SoFi» به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - نمایش بگذارد.

«SoFi»، نخستین استادیوم جهان است که تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K را از طریق نمایشگر LED سامسونگ به نمایش می‌گذارد. این استادیوم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - مدرن ۷۰ هزار نفری در هالیوود پارک ۳۰۰ هکتاری در لس آنجلس ایالات متحده قرار دارد.

نمایشگر LED به صورت اختصاصی برای همین استادیوم طراحی شده است. ابعاد نمایشگر دو طرفه ۶۵۰۰ مترمربع ( ۷۰ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - هزار فوت مربع) است که با چنین ابعادی، استادیوم «SoFi» بزرگترین نمایشگر جهان را به نام خود رقم زده است.

ارتفاع بزرگترین صفحه LED این نمایشگر حدود ۱۲ متر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - ( ۴۰ فوت‌) و ارتفاع کوچکترین پنل تقریباً برابر با ۶ متر (۲۰ فوت) است. کل نمایشگر نیز از حدود ۸۰ میلیون پیکسل تشکیل شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان
براساس اعلام سامسونگ، این ۸۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - پیکسل با فاصله ۸ میلی‌متری مرکز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - به مرکز  از یکدیگر جدا شده‌اند. این نمایشگر دارای بیش از 260 اسپیکر مجزا است که با بیش از ۱۱۲۶۵ متر (هفت مایل) کابل به یکدیگر متصل شده‌اند.

فناوری نمایشگر بزرگ سامسونگ در خارج از ورزشگاه «SoFi» و در مناطق مختلف پارک هالیوود از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - جمله مناطق مسکونی، اداری و فروشگاه‌ها نیز استفاده خواهد شد.

بی‌شک طرفداران مسابقات ورزشی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - می‌توانند با چنین فناوری‌های نوینی تجربه بسیار دلپذیرتری را در این مجمعه ورزشی در اختیار داشته باشند. البته استفاده از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - چنین فضایی هزینه‌های بالایی نیز در برخواهد داشت. این هزینه به تماشگران ورزشگاه «SoFi» اجازه می‌دهد تجربه‌ای متفاوت و خاص از حضور در این استادیوم داشته باشند.

سامسونگ در حوزه موبایل و نمایشگر و تلویزیون‌های هوشمند حضور فعالی در بازار دارد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - ولی این نمایشگر LED و فناوری‌ آن می‌تواند مسیر تازه‌ای را برای کره‌ای‌ها باز کند تا در عرضه نمایشگرهای خاص و بزرگ نیز بتوانند در بازار حضور فعالی داشته باشند.

آیا ممکن است سایر استادیوم‌های ورزشی بزرگ جهان نیز بخواهند پا در مسیری بگذارند که «SoFi» گذاشته است یا خیر؟ آینده همه چیز را روشن خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهیمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ شرکت شما منطقه تختی رشت برای مایکروفر وست پوینت تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در تختی شهر رشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone