🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17455.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سرقت ۸.۱ میلیون دلار از پروتکل رمرارز bZx در حمله‌ سایبری

یکی از پروژه‌های دیفای به نام پروتکل bZx برای سومین بار مورد حمله هکرها قرار گرفت و ۸.۱ میلیون دلار از سرمایه آن از دست رفت. باگ موجود در قراردادهای هوشمند به هکر اجازه داده ...

یکی از پروژه‌های دیفای به نام پروتکل bZx برای سومین بار مورد حمله هکرها قرار گرفت و ۸.۱ میلیون دلار از سرمایه آن از دست رفت.

باگ موجود در قراردادهای هوشمند به هکر اجازه داده که ۲۱۹,۲۰۰ توکن لینک به ارزش ۲.۶ میلیون دلار، ۴,۵۰۳ اتریوم به ارزش ۱.۶۵ میلیون دلار، ۱,۷۵۶,۳۵۱ تتر به ارزش ۱.۷۶ میلیون دلار، ۱,۴۱۲,۰۴۸ توکن USDC‌ به ارزش ۱.۴ میلیون دلار و ۶۶۷,۹۸۹ توکن DIA‌ به ارزش ۶۸۱ هزار دلار ضرب کند.

طبق - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - بیانیه‌ای که هم‌بنیانگذار bZx، «کایل کیستنر» منتشر کرده، کد معیوب در قرارداد به مهاجم اجازه داده که دارایی‌ها را کپی کرده یا حتی تعادل توکن‌های بابهره پروتکل به نام «iTokens» را نیز افزایش دهد.

bZx چندین ساعت پس از این رخنه امنیتی به وجود آن پی برده و به سرعت ضرب iToken را متوقف کرده و آن‌ها را سوزانده است. معاملات پس از رفع مشکلات مربوط به تعادل و همچنین کپی دارایی‌ها از سر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران

کیستنر اعلام کرده که نگرانی از بابت سرمایه افراد وجود ندارد چرا که به سرعت جبران خسارت خواهد شد. هم‌بنیانگذار bZx اعلام کرده:

«هیچ سرمایه‌ای در معرض خطر نیست. به علت تکثیر توکن‌ها، صندوق بیمه پروتکل آن را پوشش می‌دهد. بودجه بیمه خزانه توکن‌ها و همچنین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - جریان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - مالی پروتکل را پوشش خواهد داد.»

فردی که این باگ را شناسایی کرده، «مارک - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - تالن» برای آزمایش آن یک وام به ارزش ۱۰۰ USDC‌ برای خود تولید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - کرده است:

«با این کار توکن iUSDC بازیابی و آن‌ها - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - را برای خود ارسال کردم که عملا تکثیر و کپی کردن دارایی محسوب می‌شود. پس از آن، چنین کاری را برای ۲۰۰ USDC انجام دادم.»

دو - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - شرکت حسابرسی «Peckshield» و «Certik» نتوانسته‌اند کد معیوب درون قراردادهای هوشمند را شناسایی کنند. Peckshield اعلام کرده:

«یک شرکت حسابرسی پیدا کردن تمام مشکلات احتمالی را نمی‌تواند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - تضمین کند، با این حال با همکاری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - توسعه‌دهندگان و حسابرسان به هدف خود یعنی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - حذف ریسک‌های امنیتی نزدیک می‌شویم.»

برای سومین بار bZx در سال ۲۰۲۰ با - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - حمله سایبری مواجه شده که البته دو - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تنکابن استان مازندران - حمله قبلی کمتر از ۱ میلیون دلار به این پلتفرم ضرر زده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone