🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17446.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از تمام سرویس‌های اپل در قالب پکیج Apple One ممکن شد

اپل از باندل جدیدی به نام Apple One رونمایی کرد که سرویس‌هایی همچون اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و اپل News Plus و iCould را در یک پکیج ارائه می‌کند. اپل سه نوع ...

اپل از باندل جدیدی به نام Apple One رونمایی کرد که سرویس‌هایی همچون - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و اپل News Plus و iCould را در یک پکیج ارائه می‌کند.

اپل سه نوع باندل را معرفی کرده است که شامل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - فردی، خانواده و Premier می‌شوند. پلن فردی سرویس‌های اپل موزیک، TV Plus، آرکید و iCloud (۵۰ گیگابایت) - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - را با قیمت ماهانه ۱۴.۹۵ دلار ارائه می‌کند. پلن خانوده شامل سرویس‌های یاد شده است، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - با این تفاوت که فضای ذخیره سازی iCloud به ۲۰۰ گیگابایت افزایش یافته و ماهانه ۱۹.۹۵ دلار تمام می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران

پلن Premier نیز سرویس‌های اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و ۲ ترابایت فضای iCloud و همچنین سرویس جدید Fitness Plus را با قیمت ماهانه ۲۹.۹۵ دلار ارائه می‌کند. مشتریان با خرید پلن‌ها باید ماهانه بسته به سرویس‌هایی که درون آنهاست - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - پول پرداخت کنند. امکان لغو سرویس‌ها وجود دارد. Fitness Plus سرویس جدیدی است که شامل ورزش‌هایی مثل یوگا، دوچرخه سواری، تمرینات - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - استقامتی و غیره شده و اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سرویس Apple One چندان برای کاربران ایرانی کاربردی نیست و همچنان نسبت به گذشته قیمت بالایی را از کاربر درخواست می‌کند. این سرویس از پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه عرضه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر جویبار استان مازندران - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone