🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17421.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی S20 FE پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ بوده‌ایم و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این دستگاه فاش شده است. تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی از ...

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ بوده‌ایم و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این دستگاه فاش شده است.

تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از مقرون به‌صرفه‌ترین پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ در اینترنت منتشر شده بود و ویدیوی جدید ما را بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا می‌کند. در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ویدیو بخشی از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مشخصات فنی گلکسی S20 FE یا گلکسی S20 فن ادیشن تایید می‌شود، البته همین منبع دیروز مشخصات این دستگاه را فاش کرده بود.

سامسونگ روز چهارشنبه، ۲ مهرماه از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر نمی‌دانیم نسخه LTE و 5G این دستگاه در کدام کشورها عرضه می‌شود، با این حال احتمالا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شاهد عرضه نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون در آمریکا شمالی و مدل دارای پردازنده اگزینوس در سایر کشورهای جهان باشیم. مدل 4G از چیپ اگزینوس ۹۹۰ و مدل 5G از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد.

طبق اطلاعات موجود در تاییدیه TENAA، گلکسی S20 FE سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است. ابعاد این دستگاه برابر ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر است، بنابراین در میان گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - S20 پلاس قرار می‌گیرد.

افشاگری‌های گذشته به پنل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - AMOLED این دستگاه با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اشاره کرده‌اند. درون نمایشگر این دستگاه مانند اکثر محصولات جدید سامسونگ شاهد حفره در مرکز آن برای میزبانی دوربین سلفی خواهیم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود و در این گوشی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

گوشی جدید سامسونگ از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این دستگاه به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری نیز مجهز می‌شود.

کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در ۶ رنگ مختلف سفارش دهند و انتظار می‌رود قیمتی برابر ۷۴۹ دلار داشته باشد که با توجه به مشخصات و ویژگی‌ها، قیمت قابل قبولی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone