تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32841.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل گلس به کمک کودکان مبتلا به اوتیسم می آید

حتی معرفی نسخه به روز شده و زیباتر گوگل گلس در سال ۲۰۱۷ هم نتوانست هیجان زیادی را در بین کاربران و کارشناسان به وجود بیاورد. این محصول گرچه با هدف جذب مشتریان تجاری و صنعتی ...

حتی معرفی نسخه به روز شده و زیباتر گوگل گلس در سال ۲۰۱۷ هم نتوانست هیجان زیادی را در بین کاربران و کارشناسان به وجود بیاورد. این محصول گرچه با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - هدف جذب مشتریان تجاری و صنعتی روانه بازار شد، اما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - به نظر می رسد در حوزه پزشکی و به خصوص کمک به کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم نیز می توان از مزایای آن بهره برد.

بیماری اوتیسم بیش از همه به توانایی های فرد برای برقراری ارتباط با دیگران و اجتماع آسیب می رساند. حال گروهی از محققین موفق به ارائه روشی درمانی مبتنی بر عینک واقعیت افزوده گوگل شده اند تا بتوان به کمک آن مهارت های افراد مبتلا به این بیماری را در موقعیت های اجتماعی مختلف ارتقا داد.

در روش درمانی مذکور گوگل گلس به کمک نرم افزار تشخیص چهره قادر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - خواهد بود تا به کاربر خود برای تشخیص حالات چهره افراد و در نتیجه احساسات آنها در آن لحظه کمک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران

در مرحله نخست این روش دمانی، ۱۴ کودک مبتلا به اوتیسم استفاده از گوگل گلس را در خانه آغاز کردند تا بتوانند مهارت های برقراری ارتباط و امکان بروز عکس العمل درست را با اعضای خانواده خود تمرین کنند. ۱۲ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - خانواده از این تعداد اعلام کردند که کودکشان بعد از استفاده از پوشیدنی گوگل و اپلیکیشن اختصاصی آن، ارتباطات چشمی و احساسی بیشتری را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - با دیگر اعضا برقرار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - کرده است.

در هر حال نتیجه نهایی هر چه که باشد، باز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - هم چشم انداز استفاده از گجت های جدید برای ساده تر کردن و بهبود سطح زندگی افراد مبتلا به انواع معلولیت ها، بسیار امیدوار کننده است. کمپانی های بزرگ و کوچکی در طی سالیان اخیر در این مسیر قدم گذاشته اند. سامسونگ ۴ سال پیش از این اپلیکیشنی را ارائه داده بود که هدف مشابهی را با برنامه فوق الذکر دنبال می کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران

مثال دیگر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - استارت آپ Mightier است که تلاش دارد با ارائه یک پلتفرم بازی محور به کودکان مبتلا به اوتیسم یا ADHD ، نحوه صحیح بروز احساسات و عواطف را در برخورد با دیگران آموزش دهد. راهکار محققین MIT هم یک ساعت هوشمند است که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مازندران استان مازندران - می تواند از طریق آنالیز تن صدای افراد، در تشخیص احساس صحیح آنها به کاربر خود کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ماهتاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** یخچال ایکس ویژن TF540 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone