🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17438.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی گوگل از باندل سخت افزاری Series One برای اتاق‌های جلسات

گوگل از محصولات «Google Meet Series One» رونمایی کرد که مجموعه‌ای از سخت افزارهای ویدیو کنفرانس برای اتاق‌های جلسه محسوب می‌شود. این دستگاه‌ها که با همکاری لنوو ساخته شده‌اند، از دوربین‌ها و میکروفن‌های قدرتمندی استفاده ...

گوگل از محصولات «Google Meet Series One» رونمایی کرد که مجموعه‌ای از سخت افزارهای ویدیو کنفرانس برای اتاق‌های جلسه محسوب می‌شود.

این دستگاه‌ها که با همکاری لنوو ساخته شده‌اند، از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - دوربین‌ها و میکروفن‌های قدرتمندی استفاده می‌کنند که به علت وجود ماژول‌های شتاب‌دهنده «Coral M.2» و واحدهای پردازشی تنسور «Edge» از هوش مصنوعی بهره می‌برند.

تلاش‌های سخت افزاری گوگل میت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - در گذشته منجر به ساخت تجهیزات پیرامون کروم باکس با همکاری ایسوس، ایسر و لاجیتک شده بود. در محصولات جدید این کمپانی، از سیستم محاسباتی سفارشی در هسته آن استفاده شده و با یک نمایشگر هم اندازه تبلت مشابه با نست ترکیب شده است. علاوه بر این محصولات شاهد حضور یک ساندبار با ۸ میکروفون، پادهای میکروفن و دو دوربین هستیم.

می‌توان دوربین‌ها را هیجان‌انگیزترین سخت افزارهای این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - مجموعه دانست. دوربین «Smart Camera XL» از سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - زوم اپتیکال ۴.۳ برابری بهره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - می‌برد و می‌توان از آن به عنوان دوربین دیجیتال PTZ استفاده کرد. با توجه به این موضوع، در کنفرانس‌ها دوربین می‌تواند روی افرادی که در حال صحبت هستند، زوم کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی

دوربین هوسمند استاندارد این مجموعه عملکرد مشابهی با مدل XL دارد، با این حال فاقد زوم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - اپتیکال است که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای اتاق‌های کوچکتر می‌کند. گوگل برای توسعه این سیستم دوربین با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - «Huddly» و همچنین دو کمپانی دیگر که در پروژه‌های قبلی سخت افزارهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - میت مشارکت داشته‌اند، همکاری کرده است.

گوگل تلاش‌های زیادی برای سیستم صوتی این مجموعه خود نیز انجام داده و ساندبار را به ۸ میکروفن مجهز کرده که از تکنیک حذف نویز پیشرفته روی چیپ‌های هوش مصنوعی این کمپانی بهره می‌برد. شرکت‌ها می‌توانند برای استفاده از سیستم در اتاق‌های بزرگتر به آن اسپیکرها و میکروفن‌های بدون هوش مصنوعی اضافه کنند.

نصب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - سیستم‌ها به لطف استفاده از «Power Over Ethernet» ساده است. با توجه به استفاده از گوگل اسیستنت در این سیستم، می‌توان بدون دخالت دست آن را در سراسر اتاق کنترل کرد.

کوچکترین نسخه این کیت به همراه با دوربین استاندارد و بدون تبلت به عنوان کنترلر و پاد میکروفن، ۲,۶۹۹ دلار قیمت دارد. با پرداخت مبلغ ۲,۹۹۹ دلار به مجموعه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - کامل مجهز به یک دوربین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر محلات استان مرکزی - استاندارد، ساندبار، پاد میکروفن و کنترلر دست پیدا می‌کنید. اگر اتاق جلسه بزرگی دارید، می‌توانید با هزینه ۳,۹۹۹ دلاری این مجموعه را با ساندبار اضافه، دو پاد میکروفن و دوربین هوشمند XL سفارش دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone