🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17453.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هم‌بنیانگذار ARM کمپینی برای حفظ استقلال این شرکت راه انداخت

انویدیا با پرداخت مبلغ ۴۰ میلیارد دلار شرکت بریتانیایی نیمه‌هادی ARM را از سافت بانک خریداری می‌کند، با این حال هم‌بنیانگذار ARM با ایجاد یک کمپین می‌خواهد در این معامله مداخله کند. «هرمان هاسر»، هم‌بنیانگذار ...

انویدیا با پرداخت مبلغ ۴۰ میلیارد دلار شرکت بریتانیایی نیمه‌هادی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - ARM را از سافت بانک خریداری می‌کند، با این حال هم‌بنیانگذار ARM با ایجاد یک کمپین می‌خواهد در این معامله مداخله - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - کند.

«هرمان هاسر»، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - هم‌بنیانگذار ARM نامه‌ای سرگشاده برای نخست وزیر بریتانیا، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - «بوریس جانسون» - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - ارسال کرده و نگرانی جدی خود درباره قرارداد میان انویدیا و سافت بانک را ابراز کرده است. هاسر در این نامه از تاثیر این معامله روی آینده شغلی بریتانیا، مدل تجاری ARM و همچنین حاکمیت اقتصادی مستقل از ایالات متحده آمریکا سخن گفته است.

هاسر همچنین یک سایت برای حمایت جمعی راه‌اندازی و شروع به جمع آوری امضا از فعالان صنعتی و افراد دیگر کرده است. هم‌بنیانگذار ARM از دولت درخواست کرده در این قرارداد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - دخالت کند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - یا این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - حداقل قوانینی برای آن درنظر بگیرد که طبق آن، شغل افراد تضمین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - شده و انویدیا نتواند تغییراتی در مجوزها ایجاد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - کند و یک قانون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - در CFUIS به وجود آید تا کمپانی‌های بریتانایی بتوانند بدون محدودیت به فناوری ریزپردازنده این کشور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - دست پیدا کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل

از زمان اعلام خبر خرید ARM به وسیله انویدیا، سوالات زیادی مطرح شده است. بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند که چرا ARM نمی‌تواند به عنوان یک کمپانی مستقل به فعالیت خود ادامه دهد و اینکه چرا از ابتدا به سافت بانک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - فروخته شد. در نهایت اینکه چرا دولت بریتانیا از کمپانی‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - فعال در حوزه فناوری این کشور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - حمایت کافی نمی‌کند.

در این میان یک موضوع مهم مطرح است، ARM به عنوان یک شرکت بریتانیایی به یک کمپانی آمریکایی واگذار می‌شود و دولت این کشور می‌تواند در آینده مانع از استفاده سایر برندها از فناوری‌های آن شود، اقدامی که هم اکنون با تحریم‌ها علیه چین شاهدش هستیم. هاسر در نامه خود نوشته:

«این قرارداد بریتانیا را در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - موقعیت نامناسبی قرار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - می‌دهد و کاخ سفید و نه خیابان «داونینگ» درباره همکاری ARM با کمپانی‌های دیگر تصمیم‌گیری خواهد کرد. در گذشته حاکمیت تنها از نظر جغرافیایی اهمیت داشت، اما اکنون حاکمیت اقتصادی نیز به همان اندازه مهم است. تسلیم کردن مهمترین سلاح تجاری بریتانیا به ایالات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - متحده آمریکا، این کشور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خلخال استان اردبیل - را تبدیل به دولت خراجگزار آمریکا می‌کند.»

با وجود چنین انتقادهایی، مدیرعامل انویدیا اعلام کرده که مدل تجاری و استقلال ARM حفظ خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتاش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب آیا نصیری یری خلخال تعمیر دارید
پاسخ: بله در نصیری یری شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر رامی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ شما شهرک آزادگان خلخال اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در شهرک آزادگان شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone