🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17419.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 12 با قیمتی بالاتر از آیفون 11 عرضه می‌شود

با وجودی که شایعه شده بود آیفون 12 اپل با شروع قیمت 649 دلار یعنی 50 دلار ارزان‌تر از آیفون 11 معرفی می‌شود، اما به نظر می‌رسد آخرین پرچمدار اپل قرار است از مدل قبلی ...

با وجودی که شایعه شده بود آیفون 12 اپل با شروع قیمت 649 دلار یعنی 50 دلار ارزان‌تر از آیفون 11 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - معرفی می‌شود، اما به نظر می‌رسد آخرین پرچمدار اپل قرار است از مدل قبلی خود گران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - قیمت‌تر باشد.

معمولا، گوشی‌های هوشمند جدید با به روزرسانی‌ و بهبودهایی که دارند، با قیمت بالاتری نسبت به مدل قبلی به بازار عرضه می‌شوند. اما در مورد آیفون 12 شایعه‌های بسیاری منتشر شده بود که قرار است حتی با قیمت پایین‌تر از آیفون 11 در دسترس کاربران قرار گیرد. با وجودی که کمی این شایعه‌ها غیر قابل باور به نظر می‌رسید، اما واقعا هیجان انگیز به نظر می‌رسیدند.

به فاصله‌ کوتاهی از انتشار خبرهای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - غیررسمی، گزارشی منتشر شد که قیمت پایه پرچمدار اپل را بین 699 تا 749 دلار اعلام کرد. اما آخرین خبر فاش شده از طریق یکی از افشاگران اخبار موبایل در شبکه اجتماعی چینی ویبو، نشان می‌دهد که آیفون 12 با قیمتی بالاتر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - از این محدوده عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان

اپل همان‌طور که اپل واچ 6 را بدون شارژر معرفی کرد، تصمیم گرفته گوشی‌های هوشمند جدیدش را نیز بدون ایرپاد و شارژر در دسترس کاربران قرار دهد. کاربران نیز امیدوار بودند که حذف لوازم جانبی به کاهش قیمت آیفون 12 کمک کند ولی ظاهرا قرار نیست در عمل چنین اتفاقی بیفتد.

به نظر می‌رسد هزینه مواد اولیه آیفون 12 به دلیل وجود برخی قطعات مربوط به پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگر OLED، در مقایسه با آیفون 11 حدود 50 دلار هم بیشتر است. درنتیجه به نظر می‌رسد آیفون 12 با شروع قیمت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - 749 دلار عرضه شود.

افشاگر اطلاعات موبایل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - معتقد است که با چنین رویکردی، تأمین کنندگان اپل احتمالاً نمی‌توانند به هدف تولید 80 میلیون دستگاه آیفون 12 برسند.

ظاهراً کوپرتینویی‌ها امیدوارند بتوانند 80 میلیون دستگاه از مدل‌های جدید آیفون بفروشند. اپل، تراشه A14 را نیز معرفی کرده که باتوجه به امتیازات بنچمارک، عملکرد آیفون 12 در مقایسه با آیفون 11 تفاوت شاخص چندانی نخواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های جدید با انواع پیشرفته‌تر حسگر LiDar عرضه شوند ولی کاربران ممکن است به چنین به روز رسانی‌هایی توجه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - چندانی نشان ندهند.

احتمال دارد حجم فروش آیفون 12 مشابه آیفون 6 باشد. یکی از دلایل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - این موضوع آن است که گوشی هوشمند جدید، نخستین دستگه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قوچان استان خراسان - کوپرتینویی‌ها با قابلیت پشتیبانی از 5G است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زلیخا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
روز بخیر یه سوال داشتم شرکت شما فرهنگیان قوچان اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در فرهنگیان شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone