🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17433.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

میلیاردها دستگاه در معرض آسیب پذیری جدید بلوتوث قرار دارند

آسیب پذیری جدیدی در فناوری بلوتوث کشف شده که میلیاردها موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیوایس‌های IoT را در معرض خطر قرار داده است. این آسیب پذیری Bluetooth Low Energy Spoofing Attack یا به اختصار BLESA نام داشته و ...

آسیب پذیری جدیدی در فناوری بلوتوث کشف شده که میلیاردها موبایل، تبلت، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - لپ تاپ و دیوایس‌های IoT را در معرض خطر قرار داده است.

این آسیب پذیری Bluetooth Low Energy Spoofing Attack یا به اختصار BLESA نام داشته و دیوایس‌هایی که از پروتکل بلوتوث کم انرژی (BLE) استفاده می‌کنند را هدف قرار می‌دهد. پروتکل BLE نسخه ساده استاندارد بلوتوث است و برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - صرفه جویی در مصرف انرژی و برقراری ارتباط به مدت طولانی طراحی شده است.

محققان دانشگاه «پردو» قسمتی از پروتکل BLE - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - که نقش مهمی در برقراری ارتباط بازی می‌کند و تاکنون کمتر به آن توجه شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - است را بررسی کردند. آنها فرآیندی به نام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - Reconnection را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - بررسی کردند که پس از شناسایی دو دستگاه حین عملیات جفت شدن (Pair) رخ می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان

فرآیند Reconnection زمانی رخ می‌دهد که دستگاه‌ها از محدوده بلوتوث خارج شده و دوباره به آن وارد می‌شوند. دستگاه‌ها معمولاً حین این فرآیند باید کلیدهای رمزگذاری شده یکدیگر که حین پروسه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - جفت شدن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - مبادله کرده بودند را بررسی کرده و بعد دوباره به هم متصل شده و عملیات انتقال داده از طریق BLE را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - انجام دهند.

اما محققان دانشگاه پردو می‌گویند در پروتکل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - رسمی BLE دو مشکل اساسی وجود دارد:

  • احراز هویت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سقز استان کردستان - حین فرآیند Reconnection اختیاری است.
  • اگر یک دیوایس نتواند دیوایس IoT را وادار به اعتبارسنجی داده‌های انتقالی کند، می‌توان عملیات احراز هویت را دور زد.

به گفته محققان این دو مشکل مقدمات حمله BLESA را فراهم می‌کنند. هکر در این حمله پروسه راستی آزمایی فرآیند Reconnection را دور زده و با حمله اسپوف، داده‌های اشتباه را به دیوایس BLE ارسال می‌کند. نحوه انجام حمله BLESA را در ادامه می‌بینید:

محققان می‌گویند به غیر از دیوایس‌های ویندوزی، تمام دیوایس‌های IoT مبتنی بر لینوکس (BlueZ)، اندروید (Fluoride) و iOS BLE در برابر حملات BLESA آسیب پذیر هستند. اپل این آسیب پذیری را با شناسه CVE-2020-9770 شناسایی کرده و آن را برطرف کرده است، ولی دیوایس‌های اندرویدی مثل (گوگل پیکسل XL با سیستم عامل اندروید ۱۰) همچنان آسیب پذیرند.

متأسفانه همانند بسیاری از آسیب پذیری‌های بلوتوث، پچ کردن تمام دستگاه‌ها بسیار مشکل و در برخی موارد غیرممکن است. برخی از تجهیزات IoT که در یک دهه گذشته فروخته شده‌اند، از قابلیت آپدیت بی بهره هستند بنابراین برای همیشه در برابر حمله یاد شده آسیب پذیر می‌مانند.

محققان می‌گویند میلیاردها دیوایس در معرض حمله BLESA هستند و سازندگان آنها باید هر چه سریع تر به‌روزرسانی برطرف کننده را منتشر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone