🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17435.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چیپ U1 چه مزایایی برای اپل واچ سری ۶ خواهد داشت؟

اپل شب گذشته در رویداد Time Flies از اپل واچ سری ۶ در رنگ‌های جدید و با سنسور سنجش غلظت اکسیژن خون و پردازنده سریع تر رونمایی کرد. اپل همچنین اعلام کرد که تمام مدل‌های ...

اپل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - شب گذشته در رویداد Time Flies از اپل واچ سری ۶ در رنگ‌های جدید و با سنسور سنجش غلظت اکسیژن خون و پردازنده سریع تر رونمایی کرد. اپل همچنین اعلام کرد که تمام مدل‌های اپل واچ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - سری ۶ به چیپ U1 مجهز شده اند که سال قبل همراه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - آیفون ۱۱ معرفی شد. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - اما این تراشه چه مزایایی برای اپل واچ جدید به همراه خواهد داشت؟

چیپ U1 با استفاده از نوعی فناوری موقعیت یابی به نام - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - باند فوق سریع (Ultra Wideband) موقعیت مکانی دیوایس را با دقت بالا و با در نظر گرفتن لوازم اطراف تشخیص می‌دهد. به عبارت دیگر دیوایس‌های مجهز به U1 می‌توانند موقعیت دقیق خود را نسبت به دیگر دیوایس‌های اتاق با دقت بسیار بالا محاسبه کنند.

آیفون ۱۱ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - با استفاده از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - همین فناوری نزدیک ترین دیوایس برای اشتراک گذاری فایل را به عنوان اولین گزینه در لیست نمایش داده و قابلیت AirDrop را بهبود می‌بخشد. حالا اپل برای اولین بار این تراشه را به اپل واچ آورده تا توانایی‌های این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - ساعت هوشمند را بیش از پیش افزایش دهد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان

تراشه U1 علاوه بر AirDrop، قابلیت Car Key را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - هم بهبود می‌دهد که با آیفون ۱۱ معرفی شد و حالا به اپل واچ سری ۶ هم راه یافته است. به کمک قابلیت Car Key کاربر می‌تواند کلید فیزیکی ماشین را با  آیفون یا اپل واچ جایگزین کند. به لطف - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - U1 دیگر حتی لازم نیست برای باز کردن قفل ماشین یا روشن کردن آن زحمت بیرون آوردن گوشی از جیب را کشید.

بر اساس برخی شایعه‌ها، اپل AirTag را نیز به تراشه U1 مجهز کرده تا امکان شناسایی مکان دقیق دیوایس‌ها حتی در حالت آفلاین را فراهم کند. AirTag محصول جدید اپل است که با متصل کردن آن به لوازم شخصی مثل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - کول پشتی و حتی ماشین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - می‌توانید موقعیت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - مکانی دقیق آنها را با استفاده از اپ Find My پیدا کنید.

اپل همچنین در حال توسعه فریم‌وری به نام NearbyInteraction است که توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - می‌توانند به کمک آن موقعیت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - آیفون‌های نزدیک را به دست آورده و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - تعاملات جدید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - بین کاربران را امکان پذیر کنند. اپل اطلاعات زیادی در مورد این فریم‌ور منتشر نکرده اما ممکن است آنرا در آینده در قالب آپدیت به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مریوان استان کردستان - watchOS اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone