🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17434.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شورای اجرای فناوری اطلاعات خواستار توقف فعالیت «امتا» برای احراز هویت کاربران شد

دبیرخانه شورای اجرای فناوری اطلاعات خواستار توقف فعالیت سامانه امتا تا زمان برگزاری جلسه مشترک با بازیگران و ذی‌نفعان اصلی این حوزه و نمایندگان این سایت شد. قرار بود بعضی سایت‌های آنلاین از ابتدای مهر ...

دبیرخانه شورای اجرای فناوری اطلاعات خواستار توقف فعالیت سامانه امتا تا زمان برگزاری جلسه مشترک با بازیگران و ذی‌نفعان اصلی این حوزه و نمایندگان این سایت شد. قرار بود بعضی سایت‌های آنلاین از ابتدای مهر ماه با استفاده از این سامانه، کاربران خود را احراز هویت کنند. این مسئله واکنش‌های بسیاری را در روزهای اخیر به دنبال داشته و عقیده فعالین کسب‌وکارها این است استفاده از این سامانه باعث ریزش تعداد کاربران برای کسب‌وکارها می‌شود.

چندی پیش بود که معاونت دادستان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - فضای مجازی در کشور خواستار همکاری سایت‌های خرید و فروش اینترنتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - نظیر پلتفرم‌های آگهی آنلاین با سامانه امتا برای حل مساله احراز هویت کاربران شد. این موضوع با مخالفت برخی از کارشناسان و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - فعالان و نهادهای مرتبط به این حوزه مواجه شده و به عنوان مثال سازمان نصر طی جلسه‌ای که با مسئولان این سامانه داشت، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - خواستار توقف آن تا زمان شفافسازی‌های لازم شد.

این دبیرخانه در آستانه اجرایی شدن الزام استفاده کسب‌وکارهای فروش بر خط از سامانه امتا (که زمان آن اول مهر اعلام شده) با ارسال نامه‌ای به «ابوالحسن فیروزآبادی» (رییس مرکز ملی فضای مجازی) و «جواد بابایی» (معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور) خواستار توقف این دستور تا زمان برگزاری یک جلسه مشترک شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران

در این نامه که به امضای «رضا باقری اصل» دبیر این شورا، ذکر شده که این الزام بر خلاف روش پیشنهادی قبلی یعنی استفاده از «سامانه شاهکار» سازمان فناوری اطلاعات است. باقری اصل همچنین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - تاکید کرده که مطابق مصوبه ۵۹ شورای عالی فضای مجازی در خصوص نظام هویت معتبر در فضای مجازی کشور و با توجه به این مهم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - که پنجره واحد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - هویت معتبر در فضای مجازی در حال در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال نهایی سازی است، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - اعلام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - کرده که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - شیوه تعامل و احراز هویت سامانه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - امتا نیز بی‌اشکال نیست.

باقری اصل با استناد به نظر خبرگان کشور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - گفته که شیوع تعامل و احراز هویت در سامانه امتا با روشهای معمول و استاندارد دنیا فاصله دارد و برای این موضوع مثالی نیز آورده است: «نداشتن قابلیت در اختیارگذاری API توسط سامانه و همچنین خروج کاربران پلتفرم‌ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - برای تایید هویت از جمله این موارد است.» از آن سو دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات ذکر کرده که این سامانه هنوز در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی نیز طرح و بررسی نشده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران

در پایان این نامه با اشاره به دغدغه سازمان نصر کشور و اعضای آن تایید شده که این موضوع نیاز دارد تا با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نهایی شود. به همین خاطر باقری اصل در پایان نامه خود خواستار جلوگیری از اجرایی شدن این طرح از مهرماه سال جاری شده است: «جهت جلوگیری از دوگانگی دستور در اجرایی این مهم الزام انجام این شیوه تا زمان جلسه مشترک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زیراب استان مازندران - با بازیگران و ذی‌نفعان اصلی این حوزه از جمله نماینده آن مجموعه محترم، متوقف گردد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone