🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17444.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار iOS 14 از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود

اپل همواره سعی‌ می‌کند گوشی‌های خود را بدون پشتیانی رها نکند و کاربران بتوانند آپدیت‌های جدید iOS را دریافت کنند. به دنبال معرفی محصولات جدیدی از سوی کوپرتینویی‌ها در رویداد اپل، شرکت درنظر دارد از  ...

اپل همواره سعی‌ می‌کند گوشی‌های خود را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - بدون پشتیانی رها نکند و کاربران بتوانند آپدیت‌های جدید iOS را دریافت کنند. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - به دنبال معرفی محصولات جدیدی از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - سوی کوپرتینویی‌ها در رویداد اپل، شرکت درنظر دارد از  26 شهریور (16 سپتامبر) آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی خود iOS 14 و همچنین iPadOS 14 و watchOS 7  و tvOS را با مشخصاتی به روز رسانی شده منتشر کند.

برای کاربران آیفون، آپدیت iOS 14 می تواند موضوع مهمی باشد. نسخه بروزرسانی شده iOS امکان تغییر هوم را فراهم می‌کند که یکی از جدیدترین تغییرات به روز رسانی سیتم عامل اپل محسوب می‌شود. ظاهر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - رابط کاربری نسخه جدید، امکان استفاده از ویجت‌ها در صفحه هوم را فراهم می‌کند. این تغییر یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری رابط کاربری سیستم عامل اختصاصی اپل است.

همچنین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - ویژگی جدید App Library به سازماندهی اپلیکیشن‌هایی که کاربران می‌خواهند در صفحه اصلی پنهان کنند، کمک می‌کند.  همچنین iOS 14 رابط‌های کامپکت جدیدی برای دسترسی به سیری و پاسخ‌دهی به تماس‌های تلفنی ورودی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - و همچنین ویژگی‌های تصویر در تصویر (Picture in Picture) برای پخش فیلم را به ارمغان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - می آورد. کاربران مدت‌ها خواستار اضافه شدن چنین قابلیتی به iOS 14 بوده‌اند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان

به ‌روزرسانی جدید سیستم عامل اپل،  - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - رابط کاربری سیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - نیز بهبود پیدا کرده و قرار نیست مانند قبل تمام صفحه را بپوشاند. در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - نسخه جدید هر گاه سیری فراخوانده شود، دستیار صوتی در پنجره کوچکی باز می‌شود. در نسخه جدید iOS، سیری می‌تواند درکنار پیام‌های متنی، پیام‌های صوتی نیز ارسال کند.

اپلیکیشن جدید Translate نیز به صورت ویژه برای مکالمات طراحی شده و کاملا آفلاین هم کار می‌کند. با ضربه روی میکروفون اپلیکیشن ترجمه فعالی می‌‌شود.

کاربران iOS 14 می‌توانند پیام‌های مهم و همچنین مخاطبان را در Messages پین کنند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند با دوستان و گروه‌های چت خود راحت‌تر صحبت کند. همچنین بهبودهایی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نیشابور استان خراسان - نیز قرار است در بخش iMessages در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین نسخه جدید از نظر ویژگی‌های حریم شخصی نیز بهبود یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاشنگ نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، اینجانب از شهر نیشابور-منطقه ابراهیمی هستم. یکی از مشکلات رایج مایکروفر شارپ R-77AT-ST این است که ممکن است برای گرم کردن غذاها، دمای مناسب را ایجاد نکند و در نتیجه غذاها نمی‌توانند به طور کامل گرم شوند.

برای تعمیر این مایکروفر، بهتر است با تعمیرکاران مجرب و ماهر در این زمینه تماس بگیرید. در منطقه ابراهیمی نیز تعدادی تعمیرکار مایکروفر فعال هستند که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های الکترونیک شهر، به آدرس و شماره تلفن آنها دسترسی پیدا کنید.

اگر در حین تعمیر مایکروفر شارپ R-77AT-ST مشکلی بوجود آمد، لطفاً با مدیر فروشگاهی که خریداری کرده‌اید، تماس بگیرید و از او راهنمایی دریافت کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone