🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19332.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از کامپیوتر یوگا AIO 7 با نمایشگر چرخان رونمایی کرد

لنوو از کامپیوتر دسکتاپ جدید و قابل حمل «یوگا AIO 7» مجهز به نمایشگر با قابلیت چرخش از حالت عمودی به افقی و بالعکس، رونمایی کرد. یوگا AIO 7 که در چین با نام «یوگا ...

لنوو از کامپیوتر دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - جدید و قابل حمل «یوگا AIO 7» مجهز به نمایشگر با قابلیت چرخش از حالت عمودی به افقی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - بالعکس، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - رونمایی کرد.

یوگا AIO 7 که در چین با نام «یوگا 27» عرضه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - می‌شود، از نوع سیستم‌های کامپیوتری all-in-one است و از نمایشگر 27 اینچی بهره می‌برد. نمایشگر با قابلیت چرخش ایده جدیدی نیست و دستگاه‌هایی با همین قابلیت پیش از این در بازار عرضه شده‌اند. تغییر وضعیت نمایشگر از حالت عمودی به افقی و بالعکس برای برخی کاربردها خصوصا تولید محتوای تصویری و نمایش محتوای برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - توییتر بسیار مناسب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - است.

سامسونگ سال 2020 همین ایده را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - در تلویزیون Sero  به نمایش گذاشت. لنوو نیز در کامپیوتر دسکتاپ خود همین ایده را پیاده سازی کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان

یوگا  27 با نمایشگر 27 اینچی و رزولوشن 4K در دو مدل با پردازنده‌های رایزن 7 4800H یا رایزن 5 4500H، کارت گرافیک مجتمع انویدیا RTX 2060 با رم 16 یا 32 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در نتیجه برای بسیاری از فعالیت‌ها و گیمینگ می‌تواند مناسب باشد.

همچنین این سیستم کامپیوتری جدید از 99 درصد طیف رنگی DCI-P3 و گستره Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این سیستم کامپیوتری را با ظرفیت حافظه یک ترابایت SSD یا 2 ترابایت HDD خریداری کنند.

کاربران می‌توانند از میکروفون‌های داخلی یوگا 27 برای تعامل با الکسا آمازون یا کورتانا استفاده کنند. یکی از نکات قابل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - توجه در مورد سیستم کامپیوتری جدید لنوو استفاده از پورت USB-C  است. کاربران می‌توانند لپ‌تاپ خود را از طریق کابل USB-C به سیستم متصل کرده و از سخت افزار یوگا  AIO 7 از جمله نمایشگر، اسپیکر، ماوس و کیبورد،‌ منبع تغذیه و هارد درایو مستقیما - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودسر استان گیلان - استفاده کنند.

طول عمر باتری یوگا 27 از سوی لنوو 20 ساعت اعلام شده است و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را نیز دارد. یوگا 27 در حال حاضر در بازار چین عرضه شده است و قرار است از بهمن‌ماه با قیمت 1599 دلار در برخی بازارهای منتخب در دسترس کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رنگوشتر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
احیانا نمایندگی شما اطراف سرپل شرقی رودسر اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در سرپل شرقی شهر رودسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone