🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19326.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اولتیماتوم واتساپ به کاربران: اشتراک داده‌ها با فیسبوک یا قطع استفاده از این پیام‌رسان

واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان با بیش از ۲ میلیارد کاربر است. حالا فیسبوک به عنوان مالک واتساپ، تغییری در سیاست‌های آن اعمال کرده که طی آن کاربران باید داده‌های شخصی خود را با این شبکه ...

واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان با بیش از ۲ میلیارد کاربر است. حالا فیسبوک به عنوان مالک واتساپ، تغییری در سیاست‌های آن اعمال کرده که طی آن کاربران باید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - داده‌های شخصی خود را با این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند یا اینکه حساب‌های خود را پاک کنند.

چنین موضوعی توسط یک نوتیفیکیشن درون واتساپ به کاربران نشان داده می‌شود و آن‌ها باید تغییرات را تایید کنند. کاربرانی که تا تاریخ ۲۰ بهمن (۸ فوریه) دست به چنین کاری نزنند، نمی‌توانند دیگر از این پیام‌رسان استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان

مدت کوتاهی پس از اینکه فیسبوک در سال ۲۰۱۴ با پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد دلار واتساپ را خریداری کرد، توسعه‌دهندگان توانستند به آن رمزگذاری سرتاسری را اضافه کنند که یک موفقیت بزرگ بود. فیسبوک در سال ۲۰۱۶ یکبار به کاربران فرصت داد تا اطلاعات خود را در اختیار این شبکه اجتماعی قرار ندهند، حالا چنین موضوعی در سیاست اخیر تغییر کرده است.

از ماه آینده کاربران دیگر نمی‌توانند مانع از اشتراک‌گذاری داده‌های خود با فیسبوک شوند. برخی از دیتاهایی که توسط واتساپ جمع‌آوری می‌شوند، به شرح زیر هستند:

  • شماره‌های تلفن کاربر
  • شماره‌های تلفن ذخیره شده در دستگاه
  • نام پروفایل‌ها
  • تصاویر پروفایل‌ها
  • پیام استاتوس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - شامل زمانی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - که کاربر برای آخرین بار آنلاین بوده
  • داده‌های تشخیصی جمع‌آوری شده از ورود به اپ

فیسبوک توسط سیاست جدید حق خود می‌داند که داده‌های جمع‌آوری شده را با خانواده کمپانی‌های خود به اشتراک بگذارد در برخی مواقع، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - برای مثال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - زمانی که فردی از واتساپ برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - ارتباط با کسب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - و کارهای شخص ثالث استفاده می‌کند، فیسبوک شاید اطلاعات را با شرکت‌های دیگر به اشتراک بگذارد.

این سیاست فیسبوک مورد استقبال برخی افراد مانند ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان قرار نگرفته است. ماسک در حساب توییتری به کاربران پیشنهاد کرده از سیگنال استفاده کنند که ضربه محکمی به فیسبوک محسوب می‌شود. این توییت توسط مدیرعامل توییتر، جک دورسی هم ریتوییت شد و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - پس از مدتی سیگنال از تلاش خود برای سرویس‌دهی برای کاربران جدید خبر داد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان

طبق اطلاعاتی که کمتر از یک هفته پیش منتشر شد، فیسبوک مسنجر و واتساپ اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - سیگنال جمع‌آوری می‌کنند. در حقیقت سیگنال هیچ‌گونه داده شخصی از کاربران جمع‌آوری نمی‌کند که از امنیت بالای آن خبر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - می‌دهد.

سیگنال همچنین از افزایش چشمگیر کاربران خود در هند پس از بروزرسانی سیاست‌های واتساپ خبر داده است. هند بزرگترین بازار واتساپ با بیش از ۴۰۰ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - میلیون کاربر محسوب می‌شود و به اعتفاد برخی کاربران، سیاست جدید این پیام‌رسان تغییری در تسلط آن در بازار هند ایجاد نمی‌کند.

باید منتظر ماند و دید سیاست جدید فیسبوک برای پیام‌رسان محبوب خود می‌تواند آن را دچار دردسر کند یا اینکه کاربران بدون نگرانی به استفاده از آن ادامه می‌دهند و داده‌های خود را با فیسبوک به اشتراک می‌گذارند.

- تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کردکوی استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone