🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19335.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

همکاری تپسل با بازار در تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جست‌وجو

بنا بر تجربه یک‌ساله همکاری بازار با شبکه تبلیغاتی تپسل، امکان ارائه خدمات تبلیغات در جستجوی بازار و تبلیغات در بخش ویدیو بازار از اول دی ۹۹ به مدت یک سال در اختیار شبکه تبلیغاتی ...

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بنا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - بر تجربه یک‌ساله همکاری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - بازار - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - با شبکه تبلیغاتی تپسل، امکان ارائه خدمات تبلیغات در جستجوی بازار و تبلیغات در بخش ویدیو بازار از اول دی ۹۹ به مدت یک سال در اختیار شبکه تبلیغاتی تپسل قرار گرفت.

محمدرضا تشکری، مدیر ارشد فروش و همکاری‌های تجاری بازار، در مورد ارائه خدمات تبلیغات در بازار می‌گوید: « توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان می‌توانند مستقیماً در پنل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - تبلیغات در جستجو یا از طریق مدیران فروش بخش ویدیو از تبلیغات در بازار بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - شوند. در بازار تیمی از مدیران کمپین و اجرایی شکل گرفته که پاسخگویی نیازهای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - تبلیغ‌دهندگان به ابزارهای تبلیغات در بازار را دنبال می‌کند. از طرف دیگر با توجه به درخواست - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - برخی توسعه‌دهندگان مبنی بر نیاز به خدمات آژانس برای استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی بازار، تپسل به عنوان آژانس همکار بازار برای تسهیل ارتباط این قبیل توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان انتخاب شد.»

او در مورد عقد قرارداد همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ تپسل می‌گوید: « تپسل در کنار - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - بازار تنها راه‌های امکان فروش و ارائه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - خدمات بخش‌های تبلیغاتی بازار در مدیاهای تبلیغات در جستجو و ویدیو هستند و از ابتدای دی امسال هیچ آژانس یا مجموعه دیگری به جز تپسل این امکان را ندارد. »

بازار براساس هدف حفظ کیفیت سرویس‌های تبلیغاتی با رویکردی پویا به سراغ همه استفاده‌کنندگان می‌رود و با جمع آوری بازخوردها و در نظر گرفتن آنها به توسعه و ارتقاء محصول‌های تبلیغات در بازار گام برمی‌دارد.

همان‌طور که در پنل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - بازار و تپسل امکان مشاهده حجم کاربر جذب‌شده از طریق تبلیغات در جستجو وجود دارد برای ایجاد شفافیت بیشتر و ایجاد بینش و کمک به توسعه‌دهندگان برای تصمیم‌گیری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - بهتر برای مدیریت کمپین‌های خود، طبق هماهنگی‌های انجام شده با شبکه تبلیغاتی تپسل، این آژانس به صورت ماهانه به مشتریان خود حجم کاربر جذب‌شده از طریق کانال تبلیغات در جستجو را اطلاع‌رسانی می‌کند.

محمد جلالیان، مدیر ارشد تبلیغات در اپ‌استور تپسل، در مورد این همکاری می‌گوید: «در طول یک سال گذشته، توسعه‌دهندگان بسیاری سرویس تبلیغات بازار را از طریق تپسل دریافت کردند و توانستیم خدماتی را که در نظر داشتیم ارائه کنیم و اعتمادسازی خوبی در صنعت ایجاد کنیم. تپسل همواره سعی کرده است تا با متنوع‌سازی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - خدماتی که در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهد، برای کسب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - و کارها در صنعت‌های مختلف ارزش افزوده ایجاد کند.»

بازار همواره - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - سعی کرده در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - توسعه دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام بردارد. بنابر این گزینه‌های متفاوتی برای استفاده از امکانات تبلیغاتی بازار ایجاد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - کرده است. از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تربت جام استان خراسان - طرفی تپسل با اضافه کردن این خدمت به سبد خدمات تبلیغات آنلاین خود، قدم بزرگ دیگری در راستای ارائه خدمات همه‌جانبه بازاریابی به شرکت‌ها برداشته است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone