🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25107.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از گلکسی Z تاشو: دومین تلاش سامسونگ برای تغییر دنیای موبایل

سامسونگ در مراسم امروز خود از دومین گوشی تاشوی خود با نام گلکسی زد فلیپ رونمایی کرده است. این گوشی برخلاف دیگر گوشی تاشوی کمپانی کره‌ای تا شده و شباهت زیادی به موتورولا ریزر دارد. ...

سامسونگ در مراسم امروز خود از دومین گوشی تاشوی خود با نام گلکسی زد فلیپ رونمایی کرده است. این گوشی برخلاف دیگر گوشی تاشوی کمپانی کره‌ای تا شده و شباهت زیادی به موتورولا ریزر دارد.

نمایشگر امولد گلکسی زد فلیپ در حالتی که کامل باز شده ۶.۷ اینچی است و زمانی که بسته می‌شود به گوشی بسیار کوچک‌تری تبدیل شده که به راحتی در هر جیبی جا می‌شود. این نمایشگر از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - نسبت تصویر ۲۲ به ۹ بهره می‌برد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۳۶ دارد. برخلاف گلکسی فولد، که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - پوششی پلاستیکی داشت، گلکسی زد فلیپ از یک شیشه بسیار نازک بهره برده که بسیار مقاوم‌تر از نمونه قبلی است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان

علاوه بر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - این این گوشی نمایشگری ۱.۰۶ اینچی سوپر امولد روی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - قاب پشتی خود دارد تا زمانی که گوشی را می‌بندید، همچنان بتوانید نوتیفیکشن‌‌ها را ببینید. گوریلا گلس ۶ نیز از این نمایشگر و کل قاب پشتی محافظت می‌کند. گلکسی زد فلیپ از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌برد که کمی قدیمی‌تر از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - چیپست‌های به کار رفته در گوشی‌های خانواده S20 است.

همچنین این گوشی تنها از تکنولوژی 4G بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - و خبری از 5G در این گوشی نیست. گلکسی زد فلیپ از رم ۸ گیگابایتی به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سامسونگ ترکیب دیگری برای گوشی تاشوی خود در نظر نگرفته است، اما حافظه به کار رفته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - در این گوشی از نوع پرسرعت UFS - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - 3.0 خواهد بود. دوربین‌های به کار رفته در این گوشی نیز متشکل از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی ۱.۸ و پیکسل‌های بزرگ ۱.۴ میکرونی به همراه سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۲.۲ است.

دوربین سلفی گلکسی زد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - فلیپ نیز سنسوری ۱۰ مگاپیکسلی با ضریب f/2.4 است که نسبت به گلکسی S10 پسرفت داشته، ولی از آن‌جایی که می‌توان این گوشی را در زوایای مختلف روی سطوح مختلف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - گذاشت، دوربین اصلی آن می‌تواند نقش دوربین سلفی را نیز برای شما ایفا کند. باتری این گوشی نیز ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - توسط شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود.

گلکسی زد فلیپ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 به بازار عرضه خواهد شد و ۱۳۸۰ دلار نیز قیمت‌گذارش شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر تعمیرگاه شما اطراف 50 دستگاه اردبیل اردستان برای لباسشویی آرچلیک تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در 50 دستگاه اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone