🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19334.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هیوندای مذاکره با اپل برای تولید خودرو را تایید کرد

 هیوندای از مذاکرات پشت پرده اپل با خودروسازهای بزرگ دنیا برای پیشبرد پروژه خودرو برقی خبر داده که یکی از آنها نیز این شرکت کره‌ای است. در پی انتشار این خبر ارزش سهام هیوندای با ...

 هیوندای از مذاکرات پشت پرده اپل با خودروسازهای بزرگ دنیا برای پیشبرد پروژه خودرو برقی خبر داده که یکی از آنها نیز این شرکت کره‌ای است. در پی انتشار این خبر ارزش سهام هیوندای با رشد ۲۳ درصدی همراه شد.

از مدت‌‌ها قبل شایعات بسیاری در مورد «پروژه تایتان» اپل برای تولید خودرویی هوشمند به گوش می‌رسید اما مدتی است خبرهای آن به حد بی‌سابقه‌ای رسیده که از وارد شدن این پروژه به فاز اصلی حکایت دارد. مدتی قبل خبرگزاری رویترز مدعی شد اپل تا سال ۲۰۲۴ خودروی برقی با سیستم خودران و فناوری پیشرفته باتری را تولید می‌کند و حالا یکی از نمایندگان شرکت هیوندای در گفتگو با سایت CNBC پروژه خودروسازی اپل را تایید کرده:

«اپل سرگرم مذاکره با تعدادی از خودروسازهای بین‌المللی است که شامل هیوندای هم می‌شود. از آنجا که این مذاکرات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - در مراحل اولیه است هنوز درباره آن تصمیمی اتخاذ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - نشده است.»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران

این خبر در حالی منتشر شده که چندی قبل رسانه‌ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - کره‌ای «اکونومیک دیلی» نیز از پیشنهاد اپل به هیوندای برای همکاری و بررسی آن از سوی شرکت خودروساز خبر داده بود. بر اساس این گزارش پیشنهاد اپل تولید خودروی الکتریکی و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - باتری را در برگرفته و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - به عرضه محصول نهایی در سال ۲۰۲۷ منجر می‌شود.

اپل از اظهار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - نظر در این باره خودداری کرد چرا که این شرکت اساسا علاقه‌ای به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - صحبت درباره پروژه‌های خود تا زمانی عرضه آن ندارد. از طرف دیگر هیوندای هم در بیانیه‌ای جداگانه بدون رد خبر اصلی تنها نام اپل را حذف و اعلام کرد که پیشنهادهایی را از سوی شرکت‌های مختلف برای توسعه خودروی خودران دریافت کرده اما هنوز درباره آنها تصمیمی نگرفته است. به محض انتشار این خبر سهام هیوندای با جهش قابل توجه ۲۳ درصدی همراه شد چرا که همکاری با اپل می‌تواند سود سرشاری را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تنکابن استان مازندران - عاید آنها کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone